Re: efektni bannery ?

From: Web Art s.r.o. (post@webart.cz)
Date: 08. 10. 1998, 12:37 CEST


Tohohle jste si urcite take vsimli... takze ono s tou nesolidnosti  to neni
uplne od veci.

WA
martin konig

http://img.post.cz/cz/buttons/regnext.gif


http://www.mujweb.cz/www/cz_info/regnext.gif


Jiří Svatoň wrote:

> > -----Původní zpráva-----
> > Od:   Elidor [SMTP:petr_cihelka@telecom.cz]
> > Odesláno:     8. října 1998 8:41
> > Komu: reklama@nawebu.cz
> > Předmět:      efektni bannery ?
> >
> > dobry den,
> > na http://www.billboard.cz/link/top.cgi?co=topbanner je seznam
> > nejuspesnejsich banneru systemu Bilboard.
> > Vsimli jste si jak jsou tyto bannery resene ?? prvni 2 davaji dojem
> FUNKCNIH
> > casti stranky ( kolonka pro vypsani textu a nasledneho vyhledani,
> > nasleduje 3 a 5 misto kde pro precteni celeho textu je treba odrolovat
> > poloskryty text pak  4,5,7 a 8 me misto dava otazku a pozdaduje odpoved
> > pomoci tlacitek ano ne..          co rikate na takovyto zpusob reklamy ?
> >
> Jiste, tento zpusob reklamy je ucinny u valne casti BFU, pokud nas (nebo
> zakaznika) zajima pouze CTR. Ale troufam si tvrdit, ze skutecna (exaktne
> nemeritelna) ucinnost, tj. kolika lidem se inzerovane stranky zalibi
> natolik, aby se o ne zajimali, bude nizsi kvuli dost castemu pocitu
> "podvodu".
> Tento zpusob reklamy je podle mne kratkozraky a ma vyznam na kratkodobe
> akce. Verim, ze treba u toho telefonniho seznamu bude mit dva opacne
> ucinky: zvysi dnesni zajem o telefonnni seznam a snizi zajem do budoucna o
> dalsi sortiment kvuli pocitu jiste nesolidnosti.
>
> Bye    Jiri Svaton  <svaton@svaton.cz>
> -------------------------------------------
> Svaton a spol., Ceske Budejovice, CZ
> tel:  +420-38-7520971
> fax: +420-38-7520972
> http://www.svaton.cz/  http://www.jih.cz/  http://www.zapad.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:33 CEST