> -----Původní zpráva----- > Od: Elidor [SMTP:petr_cihelka@telecom.cz] > Odesláno: 8. října 1998 8:41 > Komu: reklama@nawebu.cz > Předmět: efektni bannery ? > > dobry den, > na http://www.billboard.cz/link/top.cgi?co=topbanner je seznam > nejuspesnejsich banneru systemu Bilboard. > Vsimli jste si jak jsou tyto bannery resene ?? prvni 2 davaji dojem FUNKCNIH > casti stranky ( kolonka pro vypsani textu a nasledneho vyhledani, > nasleduje 3 a 5 misto kde pro precteni celeho textu je treba odrolovat > poloskryty text pak 4,5,7 a 8 me misto dava otazku a pozdaduje odpoved > pomoci tlacitek ano ne.. co rikate na takovyto zpusob reklamy ? > Jiste, tento zpusob reklamy je ucinny u valne casti BFU, pokud nas (nebo zakaznika) zajima pouze CTR. Ale troufam si tvrdit, ze skutecna (exaktne nemeritelna) ucinnost, tj. kolika lidem se inzerovane stranky zalibi natolik, aby se o ne zajimali, bude nizsi kvuli dost castemu pocitu "podvodu". Tento zpusob reklamy je podle mne kratkozraky a ma vyznam na kratkodobe akce. Verim, ze treba u toho telefonniho seznamu bude mit dva opacne ucinky: zvysi dnesni zajem o telefonnni seznam a snizi zajem do budoucna o dalsi sortiment kvuli pocitu jiste nesolidnosti. Bye Jiri Svaton <svaton@svaton.cz> ------------------------------------------- Svaton a spol., Ceske Budejovice, CZ tel: +420-38-7520971 fax: +420-38-7520972 http://www.svaton.cz/ http://www.jih.cz/ http://www.zapad.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:33 CEST