RE: efektni bannery ?

From: Jiří Svatoň (svaton@svaton.cz)
Date: 08. 10. 1998, 12:01 CEST


> -----Původní zpráva-----
> Od:	Elidor [SMTP:petr_cihelka@telecom.cz]
> Odesláno:	8. října 1998 8:41
> Komu:	reklama@nawebu.cz
> Předmět:	efektni bannery ?
>
> dobry den,
> na http://www.billboard.cz/link/top.cgi?co=topbanner je seznam
> nejuspesnejsich banneru systemu Bilboard.
> Vsimli jste si jak jsou tyto bannery resene ?? prvni 2 davaji dojem 
FUNKCNIH
> casti stranky ( kolonka pro vypsani textu a nasledneho vyhledani,
> nasleduje 3 a 5 misto kde pro precteni celeho textu je treba odrolovat
> poloskryty text pak  4,5,7 a 8 me misto dava otazku a pozdaduje odpoved
> pomoci tlacitek ano ne..          co rikate na takovyto zpusob reklamy ?
>
Jiste, tento zpusob reklamy je ucinny u valne casti BFU, pokud nas (nebo 
zakaznika) zajima pouze CTR. Ale troufam si tvrdit, ze skutecna (exaktne 
nemeritelna) ucinnost, tj. kolika lidem se inzerovane stranky zalibi 
natolik, aby se o ne zajimali, bude nizsi kvuli dost castemu pocitu 
"podvodu".
Tento zpusob reklamy je podle mne kratkozraky a ma vyznam na kratkodobe 
akce. Verim, ze treba u toho telefonniho seznamu bude mit dva opacne 
ucinky: zvysi dnesni zajem o telefonnni seznam a snizi zajem do budoucna o 
dalsi sortiment kvuli pocitu jiste nesolidnosti.

Bye    Jiri Svaton  <svaton@svaton.cz>
-------------------------------------------
Svaton a spol., Ceske Budejovice, CZ
tel:  +420-38-7520971
fax: +420-38-7520972
http://www.svaton.cz/  http://www.jih.cz/  http://www.zapad.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:33 CEST