Hodnoceni ucinnosti reklamy na Internetu se radikalne zmeni.

From: Vratislav Kuska (vkabc@canada.com)
Date: 14. 09. 1998, 15:24 CEST


" mam pocit, ze i na webu by mohla byt ucinnost kliknuti vyssi, kdyz
>budu vsude vystavovat jeden reklamni banner. Ze sve vlastni zkusenosti
>vim, ze poprve si banneru nevsimnu, podruhe si ho prectu a az kdyz me
>eventualne zaujme, tak pri x-tem zhlednuti neodolam a kliknu na nej.
>Kdyby se tam pristi tyden objevil misto nej jiny, uplne jiny, tak se
>proste k tomu kliknuti treba vubec nedostanu.
>
>==========================
>Petr Slovak
>Trilog, s.r.o.
>http://www.trilog.cz
>e-mail: petr@trilog.cz
>telefon: 0603 / 501 642
>=========================="



Velmi dobry postreh. Pravidlem je, ze vetsina moznych zakazniku reaguje na
nabidku v prumeru az kdyz ji vidi po sedme.  Hodnoceni ucinnosti reklamy na
Internetu se radikalne zmeni. Pocet kliknuti je temer bezvyznamny (kdyz se
na nabidku kozichu bude divat milion obyvatel Afriky, nemusi se prodat ani
jeden).

V podstate jde o to, aby nabidku videlo co nejvice MOZNYCH zakazniku.
Demografie a psychografie eventualne bude hrat na Internetu, kde ji lze
mnohem lepe urcovat nez u ostatnich medii, rozhodujici roli. Nejucinnejsi
formou internetove reklamy pravdepodobne bude kombinace plosne reklamy
(dnesni "bannery" budou pravdepodobne pouze levnou reklamou, jakou jsou
nyni v tisku napr. vecne -classified- inzeraty), vytvarejici database s
velmi podrobnym demografickym a psychografickym popisem a pote, podle
ziskanych informaci, budou na tyto adresy rozesilany e-majlove nabidky,
ktere v te dobe uz budou ve forme dnesnich webovych stranek (slovo, obraz,
zvuk). Timto zpusobem bude mozne dosahnout ucinnosti, ktere, zvlaste
vzhledem k nizke cene (nejvyssi a temer jedinou polozkou k tvurci praci
bude cena pronajatych nebo odkoupenych jmen) ostatni media budou moci jen
tezko konkurovat. Ale v te dobe uz televize bude soucasti Internetu a tisk
v dnesni forme uz asi nebude existovat.






Vratislav Ku”ka
Marketingov˜ poradce
ABC International Ltd.
117 Westmoreland Rd.
Kingston, Ontario
Kanada K7M 1J6

Tel. (1-613) 545-3885
Fax (1-613) 545-9458
Mailto:vkabc@canada.com

Www: http://dragon.sagar.cz/wtd/authors/kuska.html

Chcete proniknout na americké trhy?
Kontaktujte nás, první konsultace je zdarma.
Provádime téz obchodní preklady z/do anglictiny
a/nebo REKLAMNI TEXTY V CESTINE A ANGLICTINE.
Vse na urovni prednich svetovych reklamnnich agentur!
Obcas delame i zazraky!!



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST