>Neni pravda. Internet neni pasivni medium jako TV. >Pokud banner nevzbudi zajem, pak na nej nikdo neklikne. >Proto pri rostoucim poctu zobrazeni klesa zajem o banner. >Prave inovovany baner muze zaujmout. Navic je mnohem >slozitejsi pripravit pro tisk napr. 10 verzi inzeratu.... > > >>========================== >>Petr Slovak >>Trilog, s.r.o. >>http://www.trilog.cz >>e-mail: petr@trilog.cz >>telefon: 0603 / 501 642 >>========================== Neni slozite pripravit pro tisk nekolik verzi inzeratu a bezne se dela. Jen amateri se pokousi o stesti pouze s jednou verzi. Zkousi se i desitky inzeratu a z tech se pak vybere nekolik nejlepsich, casto pouze jeden, prinasejici opakovane markantne lepsi vysledky a ten (ty) se pak objevuje(ji) opakovane ve stovkach novin a casopisu. Casto mala zmena, zvlaste v titulku (Napr. nic nerikajici "Nova kniha", nebo maximalni zajem vzbuzujici "Donucen k vrazde!") znamena obrovske rozdily ve vysledcich. Varianta s nejlepsimi vysledky se stane meritkem, s kterym se srovnavaji vsechny nove varianty stejne nabidky. Zustava meritkem (control) do te doby, nez je prekonan novou variantou s lepsimi vysledky, ktera se pak stane meritkem. Zivotnost beznych inzeratu se pocita na tydny, uspesnych i na roky. Vratislav Kuka Marketingov poradce ABC International Ltd. 117 Westmoreland Rd. Kingston, Ontario Kanada K7M 1J6 Tel. (1-613) 545-3885 Fax (1-613) 545-9458 Mailto:vkabc@canada.com Www: http://dragon.sagar.cz/wtd/authors/kuska.html Chcete proniknout na americké trhy? Kontaktujte nás, první konsultace je zdarma. Provádime téz obchodní preklady z/do anglictiny a/nebo REKLAMNI TEXTY V CESTINE A ANGLICTINE. Vse na urovni prednich svetovych reklamnnich agentur! Obcas delame i zazraky!!
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST