Jen amateri se pokousi o stesti pouze s jednou verzi.

From: Vratislav Kuska (vkabc@canada.com)
Date: 14. 09. 1998, 15:24 CEST


>Neni pravda. Internet neni pasivni medium jako TV.
>Pokud banner nevzbudi zajem, pak na nej nikdo neklikne.
>Proto pri rostoucim poctu zobrazeni klesa zajem o banner.
>Prave inovovany baner muze zaujmout. Navic je mnohem
>slozitejsi pripravit pro tisk napr. 10 verzi inzeratu....
>
>
>>==========================
>>Petr Slovak
>>Trilog, s.r.o.
>>http://www.trilog.cz
>>e-mail: petr@trilog.cz
>>telefon: 0603 / 501 642
>>==========================

Neni slozite pripravit pro tisk nekolik verzi inzeratu a bezne se dela.
Jen amateri se pokousi o stesti pouze s jednou verzi. Zkousi se i desitky
inzeratu a z tech se pak vybere nekolik nejlepsich, casto pouze jeden,
prinasejici opakovane markantne lepsi vysledky a ten (ty) se pak
objevuje(ji) opakovane ve stovkach novin a casopisu. Casto mala zmena,
zvlaste v titulku (Napr. nic nerikajici "Nova kniha", nebo maximalni zajem
vzbuzujici "Donucen k vrazde!") znamena obrovske rozdily ve vysledcich.

Varianta s nejlepsimi vysledky se stane meritkem, s kterym se srovnavaji
vsechny nove varianty stejne nabidky. Zustava meritkem (control) do te
doby, nez je prekonan novou variantou s lepsimi vysledky, ktera se pak
stane meritkem. Zivotnost beznych inzeratu se pocita na tydny, uspesnych i
na roky.







Vratislav Ku”ka
Marketingov˜ poradce
ABC International Ltd.
117 Westmoreland Rd.
Kingston, Ontario
Kanada K7M 1J6

Tel. (1-613) 545-3885
Fax (1-613) 545-9458
Mailto:vkabc@canada.com

Www: http://dragon.sagar.cz/wtd/authors/kuska.html

Chcete proniknout na americké trhy?
Kontaktujte nás, první konsultace je zdarma.
Provádime téz obchodní preklady z/do anglictiny
a/nebo REKLAMNI TEXTY V CESTINE A ANGLICTINE.
Vse na urovni prednich svetovych reklamnnich agentur!
Obcas delame i zazraky!!



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST