>A mam pocit, ze i na webu by mohla byt ucinnost kliknuti vyssi, kdyz >budu vsude vystavovat jeden reklamni banner. Ze sve vlastni zkusenosti >vim, ze poprve si banneru nevsimnu, podruhe si ho prectu a az kdyz me >eventualne zaujme, tak pri x-tem zhlednuti neodolam a kliknu na nej. >Kdyby se tam pristi tyden objevil misto nej jiny, uplne jiny, tak se >proste k tomu kliknuti treba vubec nedostanu. Neni pravda. Internet neni pasivni medium jako TV. Pokud banner nevzbudi zajem, pak na nej nikdo neklikne. Proto pri rostoucim poctu zobrazeni klesa zajem o banner. Prave inovovany baner muze zaujmout. Navic je mnohem slozitejsi pripravit pro tisk napr. 10 verzi inzeratu.... >========================== >Petr Slovak >Trilog, s.r.o. >http://www.trilog.cz >e-mail: petr@trilog.cz >telefon: 0603 / 501 642 >========================== >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST