Re: Tema

From: Patrik Josifko (patrik.josifko.ekf@vsb.cz)
Date: 08. 09. 1998, 23:01 CEST


>A mam pocit, ze i na webu by mohla byt ucinnost kliknuti vyssi, kdyz
>budu vsude vystavovat jeden reklamni banner. Ze sve vlastni zkusenosti
>vim, ze poprve si banneru nevsimnu, podruhe si ho prectu a az kdyz me
>eventualne zaujme, tak pri x-tem zhlednuti neodolam a kliknu na nej.
>Kdyby se tam pristi tyden objevil misto nej jiny, uplne jiny, tak se
>proste k tomu kliknuti treba vubec nedostanu.



Neni pravda. Internet neni pasivni medium jako TV.
Pokud banner nevzbudi zajem, pak na nej nikdo neklikne.
Proto pri rostoucim poctu zobrazeni klesa zajem o banner.
Prave inovovany baner muze zaujmout. Navic je mnohem
slozitejsi pripravit pro tisk napr. 10 verzi inzeratu....


>==========================
>Petr Slovak
>Trilog, s.r.o.
>http://www.trilog.cz
>e-mail: petr@trilog.cz
>telefon: 0603 / 501 642
>==========================
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST