Re: Tema

From: Michal Matula (micnet@idp.cz)
Date: 08. 09. 1998, 10:15 CEST


Myslim, ze je opravdu treba se na to divat v kontextu propagovanych stranek,
zbozi, sluzeb...
Pokud napr. jde o e-commerce a snazim se neco prodavat, spise nez jen cista
uspesnost banneru me bude zajimat conversion ratio - kolik z tech lidi, co
jsem dostal na sve stranky si ode mne neco koupi. V USA se podle to pohybuje
tak okolo 1-3%, tedy zhruba totez procento, jako pro prumerne ci mirne
nadprumerne uspesny banner.
Myslim, ze se tyto cisla musi posuzovat soucasne, jinak moc nedavaji smysl -
alespon pro ty obchody.

Michal Matula
BillBoard.cz team
http://www.billboard.cz
BillBoard.cz - reklama na Internetu ZDARMA
info@billboard.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST