Re: Tema

From: Elidor (petr_cihelka@telecom.cz)
Date: 08. 09. 1998, 09:56 CEST


Asi by se melo rozlisovat kolik procent je uspesny pro ten ci onen produkt
ci sluzbu. pokud si vezmu prodej osbnich letadel a uspesnost i byt jen
0.0001 reklamy kterou mohu mit zcela zdarma diky vymennym bannerum
popripadne opravdu levne dokoupenim od teze sluzeb tak mam dojem ze je to
porad "bomba"
pokud vsak budu nabizet sluzby - napriklad zpravodajstvi tak mne neuspokoji
ani 5%. To je muj soukromy nazor.

Elidor




>Jak jsem slibil jednou za cas 'nahodim' tema, aby nam to tady neusnulo.
>Takze tema dne: Uspesnost banneru
>
>Co je uspesna reklamni kampan? Nekde jsem cetl, ze nad 3% je to super,
>1-3% prumer a pod 0.8 je treba hledat jiny inzertni server. Samozrejme
>je tu i otazka jestli procento odkliknuti je to prave pro urceni
>uspesnosti, ale podle me to je ten zakladni rozdil mezi webem a
>'papirovou reklamou' a prave moznost sledovani uspesnosti kampane by
>mela pritahovat klienty.
>Minimalne jako voditko pro porovnani napr. dvou serveru se stejnym
>bannerem se procentualni vyjadreni hodi. Tezko inzerenta budete
>presvedcovat, ze sice ma jeho banner uspesnost 0.5%, ale vy jste urcite
>lepsi nez konkurencni server na kterem ma jeho banner uspesnost 10%.
>
>.....a vase nazory?
>
>Tomas Krause
>--
>                                   /\
>----------------------------------/  \----------------------------------
>Tomas Krause - 4WeB          /\  /    \  /\
>mailto:tom@navrcholu.cz     /  \/      \/  \         Sluzba NAVRCHOLU.cz
>http://www.4web.cz/        /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
>ICQ:7828725               /      \    /      \
>--------------------< NAVRCHOLU.cz -> LIVE -> Invex -> Internethall >---
>
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST