>> >> Mel bych tu jine "eticko-pravnicke" tema pro tvurce reklamy: porusovani >> autorskych prav. Nemam na mysli software (to by byla nuda, nuda, sed, sed >> ;-)), ale grafiku... > >Pokud vim, tak dle autorskeho zakona (alespon mi to tvrdil jeden muj znamy >grafik) nejde o poruseni autorskych prav, pokud dojde k vice nez 20% zmene >puvodnich materialu. Tohle ale asi nebude platit, pokud si dejme tomu od nekoho >vypalite CD plne fotek od Corela a kazdou o 20% zmenite. Tady IMHO doslo k >poruseni uz pritom paleni. >Rad bych ale znal nazor nejakeho pravnika. > > MK touto preblematikou se zabyva ing. dr. Smejkal ( chip ) mailova adresa je: vladimir.smejkal@vogel.cz tedy snad jeste funguje elidor
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST