> Reply-to: reklama@nawebu.cz > From: "Dick" <ruib@infos.cz> > To: <reklama@nawebu.cz> > Subject: Re: Etika reklamy na Internetu > Date: Fri, 28 Aug 1998 18:32:07 +0200 > Nezda se mi, ze to o cem se zde diskutuje vystihuje > nazev tematu, proto prihodim par otazek pro ostatni: > > 1. Co si myslite o podprahove reklame, nejen na netu ale > obecne? Je to zavrzenihodne nebo ne? Kdyz jsem se poprve > dozvedel o tom, ze se toho nekdy vyuziva, byl jsem tak trochu > pobouren. Mam dojem, ze by se asi takovy druh reklamy mel > zakazat. > Jak to technicky na webu vypada? > 2. Co si myslite o prouzcich nabizejici akci, napr. rolovani > okna ? Mne osobne pripadaji ponekud neeticke, protoze > mnohy zacatecnik na neklikne v domneni, ze se mu posune text > a zatim to udela neco uplne jineho. Mam subjektivni dojem, ze v posledni dobe tyto triky nabyly na popularite. Asi je vhodne je co nejdrive pouzit, nez se okoukaji ... Pokud se tyce matouciho obsahu: Asi by bylo vhodne, aby z konstrukce stranky bylo jasne, ktera jeji cast je komercni inzerce, a co je obsahovou soucastni stranky. Tak je to zvykem v solidnich novinach (napr. Tyden): komerce je oznacena jako "reklama", abychom nechodili daleko od supervizora konference, tak podobne je tomu i na nekterych serverech (www.navrcholu.cz). > > 3. A co prouzky, ktere nabizeji neco, co ve skutecnosti na danych > strankach vubec nenajdete a prip. jeste otevrou okno s reklamou > placenou za zobrazeni ? Nejradeji bych takovym a podobnym sejdirum (www.opravy.cz) vyuctoval poplatky za zbytecne protelefonovane pripojeni, jako alternativu bych prijal take klasicke maceni v kosi ve Vltave nebo lamani kolem. > > Tyhle veci mi pripadaji neeticke (ad 3 mozna i v rozporu se zakonem), ale > na druhe strane byvaji docela uspesne. > > > S pozdravem > > Richard Ruibar (Dick) > ------------------------------------------------ RNDr. Alexander Lichy ALMS e-mail: sales@alms.cz tel.: 02/61 71 01 58, 0603/24 64 95 ------------------------------------------------
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST