Re: Etika reklamy na Internetu

From: Elidor (petr_cihelka@telecom.cz)
Date: 28. 08. 1998, 14:39 CEST


>
>Prave zminovany pan Ogilvy kdysi prohlasil, ze ho nezajima, ze nekdo uzna
>jeho reklamu za kreativni, ale ze ho zajima, zda ta reklama proda produkt
:-))
>
>
>Presne tak  - stejne jako napr. chybna animace, banner je pak absolutne
>necitelny, jedno se micha pres druhe - i takove jsem videl.
>
>
>Libor Novacek


myslim ze amaterska prace neznamena ZMETEK.
to ze je neco z rukou amatera nezanmena ze to NEFUNGUJE
to ze neco navrhne amater, neznamena ze to neni schopne EXISTENCE
vzdyt amater je vyvojove stadium kazdeho z nas ( at se nam to libi ci ne )
patrne nikdo neni profesional hned od zacatku. A to ze jsem nejlepsi
v te urcite veci u nas, neznamena ze v ocich nekoho jineho jsem stale jen
AMATER
nezamenujme neschopnost a amaterismus.
Elidor



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:31 CEST