> >Prave zminovany pan Ogilvy kdysi prohlasil, ze ho nezajima, ze nekdo uzna >jeho reklamu za kreativni, ale ze ho zajima, zda ta reklama proda produkt :-)) > > >Presne tak - stejne jako napr. chybna animace, banner je pak absolutne >necitelny, jedno se micha pres druhe - i takove jsem videl. > > >Libor Novacek myslim ze amaterska prace neznamena ZMETEK. to ze je neco z rukou amatera nezanmena ze to NEFUNGUJE to ze neco navrhne amater, neznamena ze to neni schopne EXISTENCE vzdyt amater je vyvojove stadium kazdeho z nas ( at se nam to libi ci ne ) patrne nikdo neni profesional hned od zacatku. A to ze jsem nejlepsi v te urcite veci u nas, neznamena ze v ocich nekoho jineho jsem stale jen AMATER nezamenujme neschopnost a amaterismus. Elidor
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:31 CEST