Re: Etika reklamy na Internetu

From: Libor Novacek (libor.novacek@mail.novacomp.cz)
Date: 28. 08. 1998, 14:28 CEST


Michal Krause wrote:

> > Uznal by jste vsak reklamu ktera se tvari jako amaterska ? ( nechodme
> > daleko - v malovani jsou tez ruzni autori a ruzne styly - uspesny je ten kdo
> > prodava muze to byt mazanice...
>
> Me osobne by se asi takova reklama nelibila, ale to je hledisko esteticke, z
> hlediska obchodne-profesionalniho bych samozrejme hodnotil i vysledky takove
> reklamy.

Prave zminovany pan Ogilvy kdysi prohlasil, ze ho nezajima, ze nekdo uzna
jeho reklamu za kreativni, ale ze ho zajima, zda ta reklama proda produkt :-))

> Pochopitelne, ze nektere napady se mi libili, ale ty byly spise
> profesionalne-amaterske - tzn. schvalne s pravopisnymi chybami, jakoby spinave
> atp. Pokud ale banneru napriklad chybi antialiasing, obvykle me to odradi.

Presne tak  - stejne jako napr. chybna animace, banner je pak absolutne
necitelny, jedno se micha pres druhe - i takove jsem videl.


Libor Novacek
_____________________________________________________
http://www.pohlednice.cz nase sluzba pro Vas - zdarma
 NOVA Computers, s.r.o. - http://www.novacomp.cz
 Internet aplikace, prezentace a poradenstvi
     Multimedialni aplikace & TouchScreens
       Na Veseli 6/826, Praha 4 - Pankrac
    tel./fax: 02/421090, GSM : 0602/727336



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:31 CEST