> To, co Vam prislo 13.7.1998 nebyla zprava o nove objednavce (viz. > textace > zpravy), ale informace o stavu uctu, ktery se pokousime odesilat > automaticky kazdy mesic vsem partnerum. Jo, mne to prislo poprve po roce a to tyden po odstraneni Vasich upoutavek. Neni to zajimave ? Pardon, po druhe. Poprve to prislo nekdy v obdobi zari az listopad 97. A jestlize posledni Vase zprava hovorila o 9,- Kc, tak prave vzhledem k textaci zpravy cloveka napadne, ze doslo ke zmene, nebo ne ? Pro ostatni prikladam text zpravy: " ... Oznamujeme Vam, ze Vase dealerska provize ve Virtualnim Obchodnim Dome!(r) dosahla dne 09/07/98 castky 13,- Kc. Protoze castka nedosahla 50 Kc, nebyla Vam automaticky zaslana. ..." > Ohledne nezodpovezenych > dotazu na zustatek Vaseho uctu - mam par dotazu: opravdu jsme Vam > neodpovedeli? odpovedeli jsme Vam alespon na nektery? zni to hloupe, ale > snazim se zjistit proc tomu tak bylo. Nejakou dobu trvalo, nez se nam > podarilo postavit skupinku lidi, kteri maji SHOP.CZ na starosti, nezda > se > mi vsak, ze bychom Vam neodpovedeli opakovane. Koncem lonskeho roku jste mi odpovedeli, letos ne asi na dve az tri vyzvy. Potom jsem se rozhodl odstranit Vas ze svych stranek ;-) > Ohledne kritizovane vyse provize 3% je to takto: nase marze na .. .. .. > Pripominam jen, ze INET neni zavysly na prijmench ze SHOP.CZ. Pri kazde > objednavce neseme riziko postovneho u dobriky apod. Veskere zbozi totiz > sami expedujeme. To jste trochu prestrelil, protoze na muj dotaz z konce lonskeho roku, jaktoze pred ctrnacti dny jsem mel na ucte 13,- a ted mam 9,- jste odpovedeli, ze si nekdo neodebral zasilku. Takze jak to je ? Je postovni riziko zahrnuto v onech 3% nebo v dodatecnem odecitani provizi !?! > > Vydelavame na vybranem sortimentu, kde je nase marze vyssi - to se vsak > da > zobecnit na 3% linky jen velmi tezko. > > Uznavame, ze mit na strance "hloupy" link na http://www.shop.cz, ktery > zna > kazdy, ovoce neponese. To je logicke, je jen zajimave porovnani: 200 zobrazeni banneru = 2 objednavky 40 000 zobrazeni banneru = 0 objednavek ja si o tom myslim sve ;-) A jestli me namichnete, tak se pustim do poctu pravdepodobnosti a dokazu Vam, ze je to nesmysl. > Uspech maji linky s pridanou hodnotou, kdy se > odkazujete na konkretni zbozi, nebo oddeleni na SHOP.CZ. Pokud pak napr. > > delate informacni servis o knihach a jejich recenzich, resp. informujete > o > novinkach ve svete hi-fi, pak se jedna o idealni pripad provazani > recenzovaneho produktu s nabidkou na SHOP.CZ. > > 3% z 1 knihy za 120,- = 3.60,- Kc > 3% z videa za 16.000,- = 480,- Kc > > to je snad uz zajimavejsi. No, mozna. Ale podle me, kdyz uz umim propagovat zbozi tak dobre, ze si ho nekdo koupi, tak proboha, proc se spokojit se 3%, neni uz rozumnejsi to zbozi rovnou prodavat a mit misto 3% krasnych 20 - 30 % ??? Tak jsem to udelal ja a vrele toto reseni doporucuji kazdemu webmasterovi. Za 3.60 Kc za knihu v hodnote 120,- Kc bych ani neuderil do klavesnice :-)) > Pred rokem, kdy jste na linku vydelal 13,- byl nas sortiment > nekolikanasobne mensi nez dnes. Sortiment se snazime dale rozsirovat. Mne pripada porad stejny, mluvim o oddelenich Knihy a Esoterika. > Jsem > nazoru, ze kvalitni prezentaci 3% linku (banner, pridana hodnota atd.) a > > rozsirujici se nabidkou u nas, muzete byt uspesny. USPESNY ??? Vzdyt Vy sam jste v teto zprave rekl, ze: > mezi provozovateli partnerskych linku je jen par, kteri maji > "nastradano" > nad 500,- Kc v provizich. Zbytek se pohybuje nekde mezi 10,- az 20,- Kc > pravdepodobne toho, co si sami objednali. ..." Vy rikate petistovce uspech ???? > Zdravi Ja Vas take zdravim a preji Vam mnoho uspechu. Richard Ruibar
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:31 CEST