Re: reakce na www.shop.cz - 3% linky

From: Dick (ruib@infos.cz)
Date: 27. 08. 1998, 21:23 CEST


 
> To, co Vam prislo 13.7.1998 nebyla zprava o nove objednavce (viz.
> textace
> zpravy), ale informace o stavu uctu, ktery se pokousime odesilat
> automaticky kazdy mesic vsem partnerum.

Jo, mne to prislo poprve po roce a to tyden po odstraneni Vasich
upoutavek. Neni to zajimave ? Pardon, po druhe. Poprve to prislo nekdy
v obdobi zari az listopad 97.

   A jestlize posledni Vase zprava hovorila o 9,- Kc, tak prave vzhledem
k textaci zpravy cloveka napadne, ze doslo ke zmene, nebo ne ?

Pro ostatni prikladam text zpravy:
" ... Oznamujeme Vam, ze Vase dealerska provize
ve Virtualnim Obchodnim Dome!(r) dosahla
dne 09/07/98 castky 13,- Kc. Protoze castka
nedosahla 50 Kc, nebyla Vam automaticky zaslana. ..."


> Ohledne nezodpovezenych
> dotazu na zustatek Vaseho uctu - mam par dotazu: opravdu jsme Vam
> neodpovedeli? odpovedeli jsme Vam alespon na nektery? zni to hloupe, ale 
> snazim se zjistit proc tomu tak bylo. Nejakou dobu trvalo, nez se nam
> podarilo postavit skupinku lidi, kteri maji SHOP.CZ na starosti, nezda
> se
> mi vsak, ze bychom Vam neodpovedeli opakovane.

Koncem lonskeho roku jste mi odpovedeli, letos ne asi na dve az tri vyzvy.
Potom jsem se rozhodl odstranit Vas ze svych stranek ;-)

> Ohledne kritizovane vyse provize 3% je to takto: nase marze na

..
..
..

> Pripominam jen, ze INET neni zavysly na prijmench ze SHOP.CZ. Pri kazde
> objednavce neseme riziko postovneho u dobriky apod. Veskere zbozi totiz
> sami expedujeme.

To jste trochu prestrelil, protoze na muj dotaz z konce lonskeho roku, jaktoze 
pred ctrnacti dny jsem mel na ucte 13,- a ted mam 9,- jste odpovedeli, 
ze si nekdo neodebral zasilku. Takze jak to je ? Je postovni riziko zahrnuto 
v onech 3% nebo v dodatecnem odecitani provizi !?!


> 
> Vydelavame na vybranem sortimentu, kde je nase marze vyssi - to se vsak
> da
> zobecnit na 3% linky jen velmi tezko.
> 
> Uznavame, ze mit na strance "hloupy" link na http://www.shop.cz, ktery
> zna
> kazdy, ovoce neponese. 

To je logicke, je jen zajimave porovnani:

    200 zobrazeni banneru = 2 objednavky
40 000 zobrazeni banneru = 0 objednavek

ja si o tom myslim sve ;-) A jestli me namichnete, tak se pustim do
poctu pravdepodobnosti a dokazu Vam, ze je to nesmysl.


> Uspech maji linky s pridanou hodnotou, kdy se
> odkazujete na konkretni zbozi, nebo oddeleni na SHOP.CZ. Pokud pak napr.
> 
> delate informacni servis o knihach a jejich recenzich, resp. informujete
> o
> novinkach ve svete hi-fi, pak se jedna o idealni pripad provazani
> recenzovaneho produktu s nabidkou na SHOP.CZ.
> 
> 3% z 1 knihy za 120,-  = 3.60,- Kc
> 3% z videa za 16.000,-         = 480,- Kc
> 
> to je snad uz zajimavejsi. 

No, mozna. Ale podle me, kdyz uz umim propagovat zbozi tak dobre,
ze si ho nekdo koupi, tak proboha, proc se spokojit se 3%, neni uz 
rozumnejsi to zbozi rovnou prodavat a mit misto 3% krasnych 20 - 30 % ???
Tak jsem to udelal ja a vrele toto reseni doporucuji kazdemu webmasterovi.
Za 3.60 Kc za knihu v hodnote 120,- Kc bych ani neuderil do klavesnice :-))


> Pred rokem, kdy jste na linku vydelal 13,- byl nas sortiment
> nekolikanasobne mensi nez dnes. Sortiment se snazime dale rozsirovat.

Mne pripada porad stejny, mluvim o oddelenich Knihy a Esoterika. 

> Jsem
> nazoru, ze kvalitni prezentaci 3% linku (banner, pridana hodnota atd.) a
> 
> rozsirujici se nabidkou u nas, muzete byt uspesny. 

USPESNY ??? Vzdyt Vy sam jste v teto zprave rekl, ze:

> mezi provozovateli partnerskych linku je jen par, kteri maji
> "nastradano"
> nad 500,- Kc v provizich. Zbytek se pohybuje nekde mezi 10,- az 20,- Kc
> pravdepodobne toho, co si sami objednali. ..."

Vy rikate petistovce uspech ???? 

> Zdravi

Ja Vas take zdravim a preji Vam mnoho uspechu.

			Richard Ruibar



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:31 CEST