reakce na www.shop.cz - 3% linky

From: Tomas Moscak (teac@inet.cz)
Date: 24. 08. 1998, 19:46 CEST


Dobry den preji,

   O weekendu probehla touto konferenci zminka o shop.cz a jeho 3%
lincich.
Posilam vam timto oficialni reakci Petra K. Ulricha - vykonneho reditele
INET, a.s. - provozovatele Virtualniho Obchodniho Domu! Ž - www.shop.cz

Duvod, proc tuto reakci posilam ja a ne Petr Ulrich osobne, je ten, ze
jeste neni clenem konference, a proto nemuze zasilat prispevky (a my
chceme reagovat co nejdrive :).

Tak ctete a mejte se fine...
                                                   Tomas 'teaC' Moscak

<------<w.e.b..d.e.s.i.g.n.e.r.>-----------------
INET, a.s., Kralovopolska 139, Brno                       teac@inet.cz
                      -------------< http://www.inet.cz/~teac/ >------>

Dobry den,

dovoluji si zverejnit stanovisko/odpoved za SHOP.CZ  :-)

>Byl zde zminovan shop.cz, zajimalo by me jake s nimi
>mate zku ? Moje je nasl.:
>- zaregistrovani a umisteni jejich baneru nekdy v listopadu
>lonskeho roku
>- behem prvniho tydne asi 200 zobrazeni banneru ziskalo
>dve objednavky, ze kterych jsem mel 13,- Kc
>- od konce lonskeho roku az do letosniho cervence nekolik
>desitek tisic zobrazeni a zadna objednavka :-)))
>- 9.7.98 jsem jejich reklamu odstranil
>- 13.7.98 mi od nich prisla zprava, ze z mych stranek byla ucinena
>dalsi objednavka. A to jsem se nezminil o tom, ze behem toho
>temer jednoho roku jsem je obcas zadal, aby mi sdelili stav
>meho konta - neobtezovali se :-(

Partnersky system "3% pro kazdeho" bezi na SHOP.CZ jiz od srpna roku
1997.
V pripade, ze z Vasi WWW stranky prijde prostrednictvim 3%-niho linku
prvni
objednavka na SHOP.CZ, automaticky se Vam vytvori Vas ucet. K Vasemu
uctu
jsou pak automaticky pripisovany dalsi provize.

To, co Vam prislo 13.7.1998 nebyla zprava o nove objednavce (viz.
textace
zpravy), ale informace o stavu uctu, ktery se pokousime odesilat
automaticky kazdy mesic vsem partnerum.

Princip je takovy, ze pokud mate mene jak 50,- Kc na uctu - jste pouze
informovani, jinak Vam na zaklade Vasi faktury proplacime penize.

>Co na to chcete rict ? To snad jedine vzit kver a zajet na navstevu
>do Brna :-)

myslim si, ze tak daleko to dojit nemusi :-). Ohledne nezodpovezenych
dotazu na zustatek Vaseho uctu - mam par dotazu: opravdu jsme Vam
neodpovedeli? odpovedeli jsme Vam alespon na nektery? zni to hloupe, ale

snazim se zjistit proc tomu tak bylo. Nejakou dobu trvalo, nez se nam
podarilo postavit skupinku lidi, kteri maji SHOP.CZ na starosti, nezda
se
mi vsak, ze bychom Vam neodpovedeli opakovane.

Ma jeste nekdo prosim s nama tuto zkusenost? pozitivni i negativni?
Sluzby
SHOP.CZ se snazime neustale zlepsovat, bez zpetne vazby od zakazniku to
vsak nejde.


Ohledne kritizovane vyse provize 3% je to takto: nase marze na
prodavanem
zbozi je obecne nizka, obzvlaste pak na spotrebnim zbozi ktere na
SHOP.CZ
take prodavame. Prumerna marze INETu po slevach je 10-15%, pokud z ni
odectete 3% link, a 4.2% platby kartou, pak nam toho moc nezustane. Nasi

snahou je dostat se na kvalitni obraty, s nimiz muzeme u distributoru
dojednat napr. spec. obchodni podminky, ktere nam umozni jednak nabizet
zbozi levneji nez v beznem obchode a navic zvysit partnerskou provizi.
Zatim to vsak mozne neni.

Pripominam jen, ze INET neni zavysly na prijmench ze SHOP.CZ. Pri kazde
objednavce neseme riziko postovneho u dobriky apod. Veskere zbozi totiz
sami expedujeme.

Vydelavame na vybranem sortimentu, kde je nase marze vyssi - to se vsak
da
zobecnit na 3% linky jen velmi tezko.

Uznavame, ze mit na strance "hloupy" link na http://www.shop.cz, ktery
zna
kazdy, ovoce neponese. Uspech maji linky s pridanou hodnotou, kdy se
odkazujete na konkretni zbozi, nebo oddeleni na SHOP.CZ. Pokud pak napr.

delate informacni servis o knihach a jejich recenzich, resp. informujete
o
novinkach ve svete hi-fi, pak se jedna o idealni pripad provazani
recenzovaneho produktu s nabidkou na SHOP.CZ.

3% z 1 knihy za 120,-  = 3.60,- Kc
3% z videa za 16.000,-         = 480,- Kc

to je snad uz zajimavejsi. Rozsirenim sortimentu, platebnich metod a
ziskanou duverou se nam podarilo zacit prodavat take drazsi sortiment
jako
digitalni fotoaparaty, zminena videa, TV, mikrovlnne trouby apod.

Pred rokem, kdy jste na linku vydelal 13,- byl nas sortiment
nekolikanasobne mensi nez dnes. Sortiment se snazime dale rozsirovat.
Jsem
nazoru, ze kvalitni prezentaci 3% linku (banner, pridana hodnota atd.) a

rozsirujici se nabidkou u nas, muzete byt uspesny. Metodou "jen tak" se
Vam
toho asi moc nepovede.

Mezi provozovateli partnerskych linku je jen par, kteri maji
"nastradano"
nad 500,- Kc v provizich. Zbytek se pohybuje nekde mezi 10,- az 20,- Kc
pravdepodobne toho, co si sami objednali. To vsak neznamena, ze 3% linky

jsou spatne a k nicemu, jen se s nimi musite naucit pracovat - ten komu
se
to povede, bude uspesny.

Pro nas to znamena zvyseni prodeje a do budoucna lepsi vychozi podminky
pro
zlepseni nasich nakupnich podminek u dodavatelu, tj. zvyseni provize z
3%.


Zdravi

Petr K. Ulrich
vykonny reditel INET, a.s.


****************************************************************************

*  Nechte sve WWW stranky vydelavat za Vas a ziskejte provizi 3% z
obratu  *
*        Virtualniho Obchodniho Domu!(r)
http://www.shop.cz            *
*
*
*  Informace o partnerskem programu ziskate na
http://www.shop.cz/partneri *
*
*
* Petr K. Ulrich                           The Web & Internet
specialists  *
* vykonny reditel INET,
a.s.                                               *
* tel. (+420) 5 4132 1276 kl. 346,
171                                     *
* tel. (+420) 5 4124 2414                  mobil:  0602 711
890            *
* fax. (+420) 5 4121 2696                  E-mail:
petr.ulrich@inet.cz     *
*
*
*
http://WWW.INET.CZ                              *
*
http://WWW.SHOP.CZ                              *
****************************************************************************



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:31 CEST