Dobry den preji, O weekendu probehla touto konferenci zminka o shop.cz a jeho 3% lincich. Posilam vam timto oficialni reakci Petra K. Ulricha - vykonneho reditele INET, a.s. - provozovatele Virtualniho Obchodniho Domu! Ž - www.shop.cz Duvod, proc tuto reakci posilam ja a ne Petr Ulrich osobne, je ten, ze jeste neni clenem konference, a proto nemuze zasilat prispevky (a my chceme reagovat co nejdrive :). Tak ctete a mejte se fine... Tomas 'teaC' Moscak <------<w.e.b..d.e.s.i.g.n.e.r.>----------------- INET, a.s., Kralovopolska 139, Brno teac@inet.cz -------------< http://www.inet.cz/~teac/ >------> Dobry den, dovoluji si zverejnit stanovisko/odpoved za SHOP.CZ :-) >Byl zde zminovan shop.cz, zajimalo by me jake s nimi >mate zku ? Moje je nasl.: >- zaregistrovani a umisteni jejich baneru nekdy v listopadu >lonskeho roku >- behem prvniho tydne asi 200 zobrazeni banneru ziskalo >dve objednavky, ze kterych jsem mel 13,- Kc >- od konce lonskeho roku az do letosniho cervence nekolik >desitek tisic zobrazeni a zadna objednavka :-))) >- 9.7.98 jsem jejich reklamu odstranil >- 13.7.98 mi od nich prisla zprava, ze z mych stranek byla ucinena >dalsi objednavka. A to jsem se nezminil o tom, ze behem toho >temer jednoho roku jsem je obcas zadal, aby mi sdelili stav >meho konta - neobtezovali se :-( Partnersky system "3% pro kazdeho" bezi na SHOP.CZ jiz od srpna roku 1997. V pripade, ze z Vasi WWW stranky prijde prostrednictvim 3%-niho linku prvni objednavka na SHOP.CZ, automaticky se Vam vytvori Vas ucet. K Vasemu uctu jsou pak automaticky pripisovany dalsi provize. To, co Vam prislo 13.7.1998 nebyla zprava o nove objednavce (viz. textace zpravy), ale informace o stavu uctu, ktery se pokousime odesilat automaticky kazdy mesic vsem partnerum. Princip je takovy, ze pokud mate mene jak 50,- Kc na uctu - jste pouze informovani, jinak Vam na zaklade Vasi faktury proplacime penize. >Co na to chcete rict ? To snad jedine vzit kver a zajet na navstevu >do Brna :-) myslim si, ze tak daleko to dojit nemusi :-). Ohledne nezodpovezenych dotazu na zustatek Vaseho uctu - mam par dotazu: opravdu jsme Vam neodpovedeli? odpovedeli jsme Vam alespon na nektery? zni to hloupe, ale snazim se zjistit proc tomu tak bylo. Nejakou dobu trvalo, nez se nam podarilo postavit skupinku lidi, kteri maji SHOP.CZ na starosti, nezda se mi vsak, ze bychom Vam neodpovedeli opakovane. Ma jeste nekdo prosim s nama tuto zkusenost? pozitivni i negativni? Sluzby SHOP.CZ se snazime neustale zlepsovat, bez zpetne vazby od zakazniku to vsak nejde. Ohledne kritizovane vyse provize 3% je to takto: nase marze na prodavanem zbozi je obecne nizka, obzvlaste pak na spotrebnim zbozi ktere na SHOP.CZ take prodavame. Prumerna marze INETu po slevach je 10-15%, pokud z ni odectete 3% link, a 4.2% platby kartou, pak nam toho moc nezustane. Nasi snahou je dostat se na kvalitni obraty, s nimiz muzeme u distributoru dojednat napr. spec. obchodni podminky, ktere nam umozni jednak nabizet zbozi levneji nez v beznem obchode a navic zvysit partnerskou provizi. Zatim to vsak mozne neni. Pripominam jen, ze INET neni zavysly na prijmench ze SHOP.CZ. Pri kazde objednavce neseme riziko postovneho u dobriky apod. Veskere zbozi totiz sami expedujeme. Vydelavame na vybranem sortimentu, kde je nase marze vyssi - to se vsak da zobecnit na 3% linky jen velmi tezko. Uznavame, ze mit na strance "hloupy" link na http://www.shop.cz, ktery zna kazdy, ovoce neponese. Uspech maji linky s pridanou hodnotou, kdy se odkazujete na konkretni zbozi, nebo oddeleni na SHOP.CZ. Pokud pak napr. delate informacni servis o knihach a jejich recenzich, resp. informujete o novinkach ve svete hi-fi, pak se jedna o idealni pripad provazani recenzovaneho produktu s nabidkou na SHOP.CZ. 3% z 1 knihy za 120,- = 3.60,- Kc 3% z videa za 16.000,- = 480,- Kc to je snad uz zajimavejsi. Rozsirenim sortimentu, platebnich metod a ziskanou duverou se nam podarilo zacit prodavat take drazsi sortiment jako digitalni fotoaparaty, zminena videa, TV, mikrovlnne trouby apod. Pred rokem, kdy jste na linku vydelal 13,- byl nas sortiment nekolikanasobne mensi nez dnes. Sortiment se snazime dale rozsirovat. Jsem nazoru, ze kvalitni prezentaci 3% linku (banner, pridana hodnota atd.) a rozsirujici se nabidkou u nas, muzete byt uspesny. Metodou "jen tak" se Vam toho asi moc nepovede. Mezi provozovateli partnerskych linku je jen par, kteri maji "nastradano" nad 500,- Kc v provizich. Zbytek se pohybuje nekde mezi 10,- az 20,- Kc pravdepodobne toho, co si sami objednali. To vsak neznamena, ze 3% linky jsou spatne a k nicemu, jen se s nimi musite naucit pracovat - ten komu se to povede, bude uspesny. Pro nas to znamena zvyseni prodeje a do budoucna lepsi vychozi podminky pro zlepseni nasich nakupnich podminek u dodavatelu, tj. zvyseni provize z 3%. Zdravi Petr K. Ulrich vykonny reditel INET, a.s. **************************************************************************** * Nechte sve WWW stranky vydelavat za Vas a ziskejte provizi 3% z obratu * * Virtualniho Obchodniho Domu!(r) http://www.shop.cz * * * * Informace o partnerskem programu ziskate na http://www.shop.cz/partneri * * * * Petr K. Ulrich The Web & Internet specialists * * vykonny reditel INET, a.s. * * tel. (+420) 5 4132 1276 kl. 346, 171 * * tel. (+420) 5 4124 2414 mobil: 0602 711 890 * * fax. (+420) 5 4121 2696 E-mail: petr.ulrich@inet.cz * * * * http://WWW.INET.CZ * * http://WWW.SHOP.CZ * ****************************************************************************
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:31 CEST