RE: Problem je trochu nekde jinde (abonenti)

From: Tomas Kouba (tomas@neo.cz)
Date: 24. 08. 1998, 15:24 CEST


Take se zajmem ctu vsechny prispevky a tento me trochu inspiroval.

Podle meho nazoru, existuje pouze jediny zpusob jak zvysit pocet placene inzerce a to zvysenim poctu abonentu (uzivatelu ceskeho internetu). Na tom samozrejme neni nic objevneho , spise je otazkou jak to udelat? V prvni rade si musime polozit otazku proc by mel clovek, ktereho pocitace aelektronicka komunikace prilis nezajima internet pouzivat?

V prvni rade a snad jako jednine je financni efekt. Musi na tom vydelat a to nejenom co plati za telefon a providerovi, ale mnohem vice. Vypada to jako nesmysl, ale je to tak. Samozrejme dalsi moznosti je zabava, ale myslim, ze vetsine lidi televize vyhovuje a televizni programy na vyzadani pomoci internetu budou predevsim v CR jeste dlouho v oblasti sci-fi.

Zamysleme se jaky bude dalsi vyvoj Internetu v oblasti ekonomiky a obchodu. Cim dal vice vyrobcu se bude snazit obejit sve disribucni kanaly a prodavat zbozi primo. Vzdyt velkoobchodnici a obchodnici si berou z ceny vice jak 50%. To vyrobcum umocni prodavat pomoci Inernetu sve vyrobky mnohem levneji nez jsou na pulte a jeste vice vydelat. To je jedina moznost jak pritahnout davy, ktere chteji usetrit a snad mozna nakupovat pohodlneji. Dnesni slevy napriklad u knih ve vysi 10-ti procent jsou smesne, vzdyt u knih je rabat pro distributora a knihkupce okolo 40-ti procent. Tedy muj pocit je, ze zakladnim problemem neni presvedcovat klienty, aby se pripojovali, ale naucit se pouzivat elektronicky platebni styk a vysvetlovat vyrobcum, aby sve produkty nabizely pomoci Internetu a lidi se jen pohrnou. Pokud se splni tyto podminky, inzerce se jen pohrne:

- bude velke mnozstvi inzerentu
- bude velke mnozstvi ctenaru inzeratu.

Procento  odkliknuti me vubec netrapi, kolik si myslite, ze zavola lidi na celostrankovy inzerat v MF... a kolik si myslite ze stoji

----------------------------------------
Tomas Kouba
mailto:tomas@neo.cz

-----Původní zpráva-----
Od:	NetCentrum, s.r.o. [SMTP:cinfos@pce.cz]
Odesláno:	24. srpna 1998 14:48
Komu:	reklama@nawebu.cz
Předmět:	Problem je trochu nekde jinde

Vazeni,

   se zajmem si vice nez 14 dni ctu vase prispevky na tema "nejsou placene bannery".

Vsichni premyslite, jak donutit reklamni a medialni agentury k reklame na internetu.
Kdyz se vsak na problem kouknete jejich optikou, zjistite, ze pocet uzivatelu ceskeho internetu 
je zatim nezajimavy. Zatim se jim nevyplati se vice o reklamu na webu zajimat. Jeste kdyz neexistuji 
nezavisle vyzkumy overujici navstevnost serveru (samozrejme znam DCCI pana Cizka, ale to zatim neni ono).
Tisk ma svoje ABC, televize maji peoplemetry.... (nezpochybnitelne :-))

Proc jeste nejsou normalni lide na netu ?
Nabizi jim inet za ty penize (i kdyz to jde zajimave dolu) neco uzitecneho, praktickeho ?
Co si myslite, ze je opravdu privede ?

Omlouvam se za takove kvantum otazek, ale myslim si, ze spolu hodne souviseji.

Preji Vam vsem uspesny start do noveho tydne :-)

Olda Bajer



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:31 CEST