> > To nezni moc rozumne - uvaz kolik pripada tech delnic z textilky > > na jednoho spravce site. Navic zde mas jasny kontrast mezi > nenarocnym > > masove vyrabenym produktem a mezi specialitou pro "ty lepsi". > > *** Prasek na prani si normalni admin nekoupi, delnice > nekolik mesicne. Pripada mi, ze v tehle konferenci se trochu moc hyri extremnimi priklady. Je jasne, ze v tomhle pripade si ma puvodni msg o vlivu prijmovych kategorii lidi na Inetu na reklamu si o to koleduje, ale trochu to znehodnocuje debatu. Je snad jasne, ze zrovna prasku si ten admin nekoupi vic nez delnice. Ale je preci spousta zbozi, kde tahle relace plati. Prikladem muzou byt treba mobilni telefony a ostatne komunikacni technika vubec (zajem o Mobil server ostatne mluvi sam za sebe). Nebo dam priklad, ktery snad vzbudi v ucastnicich kladne asociace - co treba takovy Johny Walker? Zkratka podle me ta kupni sila a prijmova skupina cilovych objektu reklamy ma vliv u produktu, ktere cenou sice nejsou jen pro milionare, ale prece jen jsou prilis drahe pro nekoho okolo minimalniho prijmu. > Admini jsou na inetu vyvazeni studenty s minimem kKc. > > Adam Hauner Tohle je zcela logicka namitka. Ale jste to schopen nejak vyjadrit ciselne? Vzdycky jsem si taky myslel, ze studentu je na Inetu hrozne moc, ale treba Fotozona dosahla v cervenci rekordni navstevnosti a srpen zrejme nebude o nic horsi. A dnes jsem cetl na Zive.Cpress komentar k auditum velkych serveru a u skoro zadneho nebyl pokles o prazdninach nad 25%, v prumeru je jen 12% a vyskytl se i narust. Rozhodne si netroufam delat zavery, ale prosta otazka, zda podil studentu na navstevnosti ceskeho internetu neni nizsi nez se mysli, na miste snad je... Tomas Hruby
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:31 CEST