----- Vazeni, se zajmem si vice nez 14 dni ctu vase prispevky na tema "nejsou placene bannery". Vsichni premyslite, jak donutit reklamni a medialni agentury k reklame na internetu. Kdyz se vsak na problem kouknete jejich optikou, zjistite, ze pocet uzivatelu ceskeho internetu je zatim nezajimavy. Zatim se jim nevyplati se vice o reklamu na webu zajimat. Jeste kdyz neexistuji nezavisle vyzkumy overujici navstevnost serveru (samozrejme znam DCCI pana Cizka, ale to zatim neni ono). Tisk ma svoje ABC, televize maji peoplemetry.... (nezpochybnitelne :-)) Proc jeste nejsou normalni lide na netu ? Nabizi jim inet za ty penize (i kdyz to jde zajimave dolu) neco uzitecneho, praktickeho ? Co si myslite, ze je opravdu privede ? Omlouvam se za takove kvantum otazek, ale myslim si, ze spolu hodne souviseji. Preji Vam vsem uspesny start do noveho tydne :-) Olda Bajer myslim ze se dostavame k otazce co bylo drive: vejce, nebo slepice ? budou "spravni" uzivatele bez popudu z Internetu ? nebo se zlepsi inetnet na popud uzivatelu ? hmm... nekdo musi zacit s aktivitou - a protoze bezny clovek ma na sve strane vice problemu tak ten prvni krok bude muset ( dle meho ) udelat Internet smerem k uzivateli nikoliv opacne. co se da delat, koukejme na Internet jako na investici do budoucna, kterou musime zatim dotovat nejen aktivitou ale i financne. Elidor
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:31 CEST