Re: Problem je trochu nekde jinde

From: Elidor (petr_cihelka@telecom.cz)
Date: 24. 08. 1998, 11:44 CEST


-----

Vazeni,

   se zajmem si vice nez 14 dni ctu vase prispevky na tema "nejsou placene
bannery".

Vsichni premyslite, jak donutit reklamni a medialni agentury k reklame na
internetu.
Kdyz se vsak na problem kouknete jejich optikou, zjistite, ze pocet
uzivatelu ceskeho internetu
je zatim nezajimavy. Zatim se jim nevyplati se vice o reklamu na webu
zajimat. Jeste kdyz neexistuji
nezavisle vyzkumy overujici navstevnost serveru (samozrejme znam DCCI pana
Cizka, ale to zatim neni ono).
Tisk ma svoje ABC, televize maji peoplemetry.... (nezpochybnitelne :-))

Proc jeste nejsou normalni lide na netu ?
Nabizi jim inet za ty penize (i kdyz to jde zajimave dolu) neco uzitecneho,
praktickeho ?
Co si myslite, ze je opravdu privede ?

Omlouvam se za takove kvantum otazek, ale myslim si, ze spolu hodne
souviseji.

Preji Vam vsem uspesny start do noveho tydne :-)

Olda Bajer


myslim ze se dostavame k otazce co bylo drive: vejce, nebo slepice ?
budou "spravni" uzivatele bez popudu z Internetu ?
nebo se zlepsi inetnet na popud uzivatelu ? hmm...
nekdo musi zacit s aktivitou - a protoze bezny clovek ma na sve strane vice
problemu tak ten prvni krok  bude muset ( dle meho ) udelat Internet smerem
k uzivateli nikoliv opacne.
co se da delat, koukejme na Internet jako na investici do budoucna, kterou
musime zatim dotovat
nejen aktivitou ale i financne.

Elidor



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:31 CEST