Problem je trochu nekde jinde

From: NetCentrum, s.r.o. (cinfos@pce.cz)
Date: 24. 08. 1998, 08:31 CEST


Vazeni,

   se zajmem si vice nez 14 dni ctu vase prispevky na tema "nejsou placene bannery".

Vsichni premyslite, jak donutit reklamni a medialni agentury k reklame na internetu.
Kdyz se vsak na problem kouknete jejich optikou, zjistite, ze pocet uzivatelu ceskeho internetu 
je zatim nezajimavy. Zatim se jim nevyplati se vice o reklamu na webu zajimat. Jeste kdyz neexistuji 
nezavisle vyzkumy overujici navstevnost serveru (samozrejme znam DCCI pana Cizka, ale to zatim neni ono).
Tisk ma svoje ABC, televize maji peoplemetry.... (nezpochybnitelne :-))

Proc jeste nejsou normalni lide na netu ?
Nabizi jim inet za ty penize (i kdyz to jde zajimave dolu) neco uzitecneho, praktickeho ?
Co si myslite, ze je opravdu privede ?

Omlouvam se za takove kvantum otazek, ale myslim si, ze spolu hodne souviseji.

Preji Vam vsem uspesny start do noveho tydne :-)

Olda Bajer



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:31 CEST