No, nechci nejak licitovat, ale mozna by stalo za uvahu dat pomer sice pod 1:1, ale preci jen priznivejsi nez 1:2. Neni to zadny muj vymysl, u zahranicnich vymen banneru najdete i dost divoke varianty, videl jsem treba 3:2, 10:7, 9:8. Pripada mi, ze pomer 3:2 by byl tak akorat, abych vsude vykrikoval, ze Billboard je nejlepsi system tohoto druhu v CR. Plne chapu, ze kazda sluzba neco stoji a na komfort, rozsahlou konfigurovatelnost a pruznost aktualizaci se nekde musi vydelat, ale pri tom pomeru 2:1 preci jen nutne rozjimam, zda mi ten komfort stoji za to... Ale je to samozrejme vec nazoru. Ale mel bych proti Billboardu jinou kritiku. Nelibi se mi, ze zarazeni banneru do kategorii nechavate zcela na zakaznicich. V mnoha pripadech jsou weby v kategoriich, se kterymi nemaji nic spolecneho a tim je dost znehodnocen prinos volby "co nepropagovat". Priklad - co dela web vrakoviste Autopark.CZ v kategorii kultura? To je kriklavy priklad, ale jeste horsi jsou stranky, ktere nekam sice v zasade patri, ale je jasne ze prioritou jsou nekde jinde. Priklad - dovozce automobilu Denker v rubrice konicky a zajmy. Jiste, auto je leckdy konickem. Jenze co kdyz chci pouzit Billboard na strankach firmy, ktera take dovazi auta a nechce bannery konkurence? Logicky zatrhnu nepropagovat Automobilismus, ale posleze zjistim, ze mi bannery konkurence mohou prijit odjinud... Tomas Hruby www.fotozona.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST