Nazor na Billboard.CZ

From: Hrubý Tomáš (hruby@praha.autocont.cz)
Date: 14. 08. 1998, 08:59 CEST


No, nechci nejak licitovat, ale mozna by stalo za uvahu dat pomer
sice pod 1:1, ale preci jen priznivejsi nez 1:2. Neni to zadny 
muj vymysl, u zahranicnich vymen banneru najdete i dost divoke
varianty, videl jsem treba 3:2, 10:7, 9:8.
Pripada mi, ze pomer 3:2 by byl tak akorat, abych vsude vykrikoval, ze 
Billboard je nejlepsi system tohoto druhu v CR. Plne chapu, ze
kazda sluzba neco stoji a na komfort, rozsahlou konfigurovatelnost a
pruznost
aktualizaci se nekde musi vydelat, ale pri tom pomeru 2:1 preci jen
nutne rozjimam, zda mi ten komfort stoji za to...
Ale je to samozrejme vec nazoru.
Ale mel bych proti Billboardu jinou kritiku. Nelibi se mi, ze zarazeni 
banneru do kategorii nechavate zcela na zakaznicich. V mnoha pripadech jsou 
weby v kategoriich, se kterymi nemaji nic spolecneho a tim je dost
znehodnocen 
prinos volby "co nepropagovat". Priklad - co dela web vrakoviste Autopark.CZ
v kategorii 
kultura? To je kriklavy priklad, ale jeste horsi jsou stranky, ktere nekam
sice
v zasade patri, ale je jasne ze prioritou jsou nekde jinde. Priklad -
dovozce
automobilu Denker v rubrice konicky a zajmy. Jiste, auto je leckdy konickem.
Jenze 
co kdyz chci pouzit Billboard na strankach firmy, ktera take dovazi auta a
nechce bannery
konkurence? Logicky zatrhnu nepropagovat Automobilismus, ale posleze
zjistim, ze mi bannery
konkurence mohou prijit odjinud...

Tomas Hruby
www.fotozona.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST