Re: Ceny reklamy

From: Tomas Krause (tom@navrcholu.cz)
Date: 10. 08. 1998, 13:15 CEST


ALMS wrote:
> 
> Otazka je, zda se da banner srovnavat s pulstrankou - pokud bychom ji
> prirovnali s cenou 1/8 strany, prirovnani s reklamou na webu vyjde ve prospech
> tisku.

Podle me to srovnavat nelze. Za bannerem (rozumej na strance inzerenta) je (melo
by byt) mnozstvi informaci o produktu, ktere se nevejdou ani na celou A4, s
moznosti online objednani atd. atd.
A navic klient ma (alespon u nas) 100% kontrolu nad svou kampani. Pocet
shlednuti, odkliknuti, procento uspesnosti atd. To u 'papiru' neni.

Tomas Krause
-- 
                                   /\
----------------------------------/  \----------------------------------
Tomas Krause - 4WeB          /\  /    \  /\
mailto:tom@navrcholu.cz     /  \/      \/  \         Sluzba NAVRCHOLU.cz
http://4web.navrcholu.cz/  /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7828725               /      \    /      \
----------------< Vyuzijte prazdninove ceny reklamy na NAVRCHOLU.cz >---



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST