ALMS wrote: > > Otazka je, zda se da banner srovnavat s pulstrankou - pokud bychom ji > prirovnali s cenou 1/8 strany, prirovnani s reklamou na webu vyjde ve prospech > tisku. Podle me to srovnavat nelze. Za bannerem (rozumej na strance inzerenta) je (melo by byt) mnozstvi informaci o produktu, ktere se nevejdou ani na celou A4, s moznosti online objednani atd. atd. A navic klient ma (alespon u nas) 100% kontrolu nad svou kampani. Pocet shlednuti, odkliknuti, procento uspesnosti atd. To u 'papiru' neni. Tomas Krause -- /\ ----------------------------------/ \---------------------------------- Tomas Krause - 4WeB /\ / \ /\ mailto:tom@navrcholu.cz / \/ \/ \ Sluzba NAVRCHOLU.cz http://4web.navrcholu.cz/ / \ / \ http://www.navrcholu.cz/ ICQ:7828725 / \ / \ ----------------< Vyuzijte prazdninove ceny reklamy na NAVRCHOLU.cz >---
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST