Re: Ceny reklamy

From: ALMS (alms@alms.cz)
Date: 10. 08. 1998, 14:50 CEST


> Reply-to:      marek@antos.cz

> > Jeden nejmenovany zpravodajsky server zveda od zari cenu reklamy
> > na 450,- Kc za 1000 shlednuti. Jaky je na to vas nazor? Me se to
> > zda trochu hodne. 
> 
...
 
> Pokud se podivame samostatne na tu castku a povzneseme se od cisteho 
> sveta Internetu do obecneho sveta medii, je to suma spise nizka. 
> Pulstranka v takovem CHIPweeku, ktery ma naklad tusim 16 000 vytisku, 
> prijde na neco pres 25 000 Kc. Bezne se uvazuje, ze jeden vytisk si 
> prectou zhruba 3 lidi, cili to mame dejme tomu 50 000 ctenaru. Pak je 
> to za jednu "impresi" padesatnik. A to jeste odhlizim od toho, ze i 
> imprese na webu je potreba nasobit (vlivem cache, mirroru v 
> intranetech atd.). Rozhodne je tu vyznamny prostor pro dalsi rust 
> cen.

Otazka je, zda se da banner srovnavat s pulstrankou - pokud bychom ji 
prirovnali s cenou 1/8 strany, prirovnani s reklamou na webu vyjde ve prospech 
tisku.

Alexander Lichy


------------------------------------------------
RNDr. Alexander Lichy
ALMS
e-mail: sales@alms.cz
tel.: 02/61 71 01 58, 0603/24 64 95
------------------------------------------------



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST