> Reply-to: marek@antos.cz > > Jeden nejmenovany zpravodajsky server zveda od zari cenu reklamy > > na 450,- Kc za 1000 shlednuti. Jaky je na to vas nazor? Me se to > > zda trochu hodne. > ... > Pokud se podivame samostatne na tu castku a povzneseme se od cisteho > sveta Internetu do obecneho sveta medii, je to suma spise nizka. > Pulstranka v takovem CHIPweeku, ktery ma naklad tusim 16 000 vytisku, > prijde na neco pres 25 000 Kc. Bezne se uvazuje, ze jeden vytisk si > prectou zhruba 3 lidi, cili to mame dejme tomu 50 000 ctenaru. Pak je > to za jednu "impresi" padesatnik. A to jeste odhlizim od toho, ze i > imprese na webu je potreba nasobit (vlivem cache, mirroru v > intranetech atd.). Rozhodne je tu vyznamny prostor pro dalsi rust > cen. Otazka je, zda se da banner srovnavat s pulstrankou - pokud bychom ji prirovnali s cenou 1/8 strany, prirovnani s reklamou na webu vyjde ve prospech tisku. Alexander Lichy ------------------------------------------------ RNDr. Alexander Lichy ALMS e-mail: sales@alms.cz tel.: 02/61 71 01 58, 0603/24 64 95 ------------------------------------------------
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST