Zajimalo by mne, co si myslite o skupovani reklamnich prostoru a jejich nasledujiciho prodeje jako celku. Jak jste asi zaregistrovali, jedna agentura uz to zkousi i v ceskych podminkach. Podle meho nazoru by mela takova rekama tak maximalne do 100 korun na tisic shlednuti vzhledem k nesourodosti takoveho celku a pokud vim, kazdy muze umistit az 4 jejich bannery do jedne stranky (presne podminky je obtizne zjistit, vzhledem k nefunkcnim odskokum na strankach one agentury). Presto udajne zajem o tuto reklamu projevila napr. Sazka (a to pri cene 290,-/1.000 shlednuti). Krome toho tuto cenu dostanete pouze pokud si objednate vice nez 100.000 shlednuti, jinak je to jeste o 15% drazsi (a vytisteni vysledku stoji 25 Kc za prvni stranu a 10 Kc za kazdou dalsi - tech 15 korun je asi za nazhaveni tiskarny :). Muze to pusobit jako dobry vtip, ale obavam se, ze 'spravne ukecany' clovek v obleku opravdu dokaze premluvit managery velkych firem k takoveto reklame. MK /\ ----------------------------------/ \---------------------------------- Michal Krause - 4WeB /\ / \ /\ mailto:mike@navrcholu.cz / \/ \/ \ Sluzba Na vrcholu http://4web.navrcholu.cz/ / \ / \ http://www.navrcholu.cz/ ICQ:7665279 / \ / \ ------------------------------------------------------------------------
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST