Skupovani reklamnich prostoru

From: Michal Krause (mike@navrcholu.cz)
Date: 08. 08. 1998, 21:09 CEST


Zajimalo by mne, co si myslite o skupovani reklamnich prostoru a jejich
nasledujiciho prodeje jako celku. Jak jste asi zaregistrovali, jedna agentura uz
to zkousi i v ceskych podminkach.
Podle meho nazoru by mela takova rekama tak maximalne do 100 korun na tisic
shlednuti vzhledem k nesourodosti takoveho celku a pokud vim, kazdy muze umistit
az 4 jejich bannery do jedne stranky (presne podminky je obtizne zjistit,
vzhledem k nefunkcnim odskokum na strankach one agentury).
Presto udajne zajem o tuto reklamu projevila napr. Sazka (a to pri cene
290,-/1.000 shlednuti). Krome toho tuto cenu dostanete pouze pokud si objednate
vice nez 100.000 shlednuti, jinak je to jeste o 15% drazsi (a vytisteni vysledku
stoji 25 Kc za prvni stranu a 10 Kc za kazdou dalsi - tech 15 korun je asi za
nazhaveni tiskarny :).
Muze to pusobit jako dobry vtip, ale obavam se, ze 'spravne ukecany' clovek v
obleku opravdu dokaze premluvit managery velkych firem k takoveto reklame.

                                   MK
                                   /\
----------------------------------/  \----------------------------------
Michal Krause - 4WeB         /\  /    \  /\
mailto:mike@navrcholu.cz    /  \/      \/  \           Sluzba Na vrcholu
http://4web.navrcholu.cz/  /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7665279               /      \    /      \
------------------------------------------------------------------------



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST