> Reply-to: reklama@nawebu.cz > Date: Sat, 08 Aug 1998 13:13:15 +0200 > From: Tomas Krause <tom@navrcholu.cz> > To: reklama@nawebu.cz > Subject: Ceny reklamy Jestli to je hodne nebo malo zalezi take, zda se to inzerentum vyplati - ted vlastne stoji reklamou ziskany navstevnik www-stranky asi 10 Kc az 30 Kc (cena_za_shlednuti/uspesnost) a od navstevy k uskutencnemu obchodu je stale daleko. Z hlediska moznosti primeho prodje zbozi by mne zajimaly konkretni priklady komodit, jejichz prodej systemem "Reklama na internetu + on-line objednavkovy formulat" vyplati, nebo alespon vyjde na stejno, jako pri prodeji "rucne". Vubec si nedovedu predstavit, jak to funguje v Americe, kde pry shlednuti inzeratu stoji az 0,50 USD, tedy 500 USD/1000. (O Neviditelnem psu jsem slysel, ze ma pred Invexem stat 520/1000.) S pozdravem Alexander Lichy > Zdravim > > Kazda konference potrebuje nejaky impuls pro rozjezd, tak tady je: > > Jeden nejmenovany zpravodajsky server zveda od zari cenu reklamy na 450,- Kc > za 1000 shlednuti. Jaky je na to vas nazor? Me se to zda trochu hodne. Pokud > vim tak Pes ma neco okolo 330,- a to je na cz webu naprostou jednickou. > Samozrejme se to neda srovnavat s vyhledavaci a jinymi sluzbami, ale na nich > se cena pohybuje pod 200,-. > > Tomas Krause > -- > /\ > ----------------------------------/ \---------------------------------- > Tomas Krause - 4WeB /\ / \ /\ > mailto:tom@navrcholu.cz / \/ \/ \ Sluzba NAVRCHOLU.cz > http://4web.navrcholu.cz/ / \ / \ http://www.navrcholu.cz/ > ICQ:7828725 / \ / \ > ----------------< Vyuzijte prazdninove ceny reklamy na NAVRCHOLU.cz >--- > ------------------------------------------------ RNDr. Alexander Lichy ALMS e-mail: sales@alms.cz tel.: 02/61 71 01 58, 0603/24 64 95 ------------------------------------------------
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST