Re: Používáte v AdWords kampaně s platbou za akci?

From: Karel Oberleitner <discuss (zavinac)>
Date: Thu, 16 Aug 2007 10:48:10 +0200
Tomas Kapler napsal(a):
> No když budu brát, že na obojím je stejná konkurence, tak Google pak
> na cílovém webu zobrazí reklamu toho, kdo nabízí násobek nejvyššího
> konverzího poměru a nabídnuté ceny, stejně tak jako při PPC zobrazí
> nahoře reklamu s největším CTR poměrem a nabídnuté ceny. Tedy bude-li
> se snižovat konverzní poměr, bude se snižovat pravděpodobnost, že se
> vaše reklama zobrazí a bude se tedy snižovat počet zobrazení a nebo na
> stejný počet zobrazení budete muset nastavit vyšší cenu za konverzi.
> Ve výsledku jsou tak vlastně všechny hodnoty svázané.

Ale o zobrazování této reklamy rozhoduje pouze a jenom webmaster 
používající AdSense. To, jestli si na web vůbec nějaké doporučení dá a 
pokud si jich tam dá víc, tak v jakém pořadí (jestli si umístí úplně 
nahoru třeba doporučení na Firefox a pak do menu moje doporučení), 
záleží jen a pouze na webmastrovi a ne na googlu. Takže jakmile si někdo 
mou reklamu skrze AdSense na web dá, google na tom místě bude zobrazovat 
pouze tu mou reklamu a nic jiného.

Tak mě ale napadla další otázka, co na takové pozici google zobrazí, 
pokud u té kampaně přečerpám denní rozpočet?

-- 
Karel Oberleitner
http://www.myspace.cz/ | http://www.absolutne.cz/
Received on 16. 08. 2007, 10:48 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 16. 08. 2007, 10:48 CEST