Re: Používáte v AdWords kampaně s platbou za akci?

From: Karel Oberleitner <discuss (zavinac)>
Date: Thu, 16 Aug 2007 10:31:42 +0200
Tomas Kapler napsal(a):
> Jenže ten zobrazovací poměr bude ovlivněn konverzním poměrem. Když by
> se PPA zobrazovalo stejně jako PPC, tak by nastavování ceny za
> konverzi u PPA odpovídalo nastavování průměrné ceny za PPC. Teď dokud
> je na PPA malá konkurence je to ale samozřejmě o něčem jiném.

Teď vám moc nerozumím, spíš vůbec. I přímo v AdWords se píše: "Cena za 
akci, neboli CPA, je aktuální částka, kterou jste ochotni zaplatit za 
konkrétní akci provedenou na vašem webu.", ale nikde tam nění, že je ta 
cena na něčem závislá. Tady spíš půjde o to, co bude výhodnější pro 
webmastera, který to doporučení bude na webu zobrazovat. V případně 
větší konkurence asi bude nutné konkurovat cenou, aby to doporučení 
vůbec někdo zobrazoval.

-- 
Karel Oberleitner
http://www.myspace.cz/ | http://www.absolutne.cz/
Received on 16. 08. 2007, 10:31 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 16. 08. 2007, 10:31 CEST