d) provozují servery/služby kde faktickou akcí je přilákání návštěvníka a tedy hit a nemají nějakou cenu na konverzi za akci, za kterou by mohli účtovat e) jiný důvod Jinak u těch PPA je to podle mého složitější - musím danou PPC dělat už velmi dlouho, abych splnil podmínky a PPA mohl nasadit. Za tu dobu vyladím PPC tak, že mám co největší CTR a vybraná jen slova co mají nějaké konverze. Následná práce je pak třeba v optimalizaci stránek, aby byla co největší konverze. Když budu zvyšovat počet konverzí per návštěvník, tak se mi bude Adwords zdražovat za nic. Navíc člověk musí investovat dost času do přípravy PPA, zatímco s PPC, která bude při nezměněné konstelaci nosit to samé nemusí strávit ani vteřinu. T.Received on 16. 08. 2007, 09:54 CEST
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 16. 08. 2007, 09:54 CEST