Re: reklamni systemy

From: Tomáš Dombek <tomas.dombek (zavinac)>
Date: Sat, 03 Feb 2007 12:49:33 +0100
Například, pokud se smažou bannery, smažou se rovněž i statistiky těchto 
banneru - což by nemělo být, je pak nutné vytvářet nové sestavy s novými 
bannery. Mám klienta, který mění celkem často bannery a jsem tak donucen 
neustále tvořit nové sestavy - kvůli toho aby se nesmazaly statistiky. 
Dále při vložení banneru jako html kód - dělá problém s diakritikou v 
anchor textu - na webu se jeví vše ok, ale v rekl. systému je problém s 
kodováním - dělá to jen někde. Potom si taky vzpomínám, že se vytvářely 
jakoby takové vedlejší statistiky  - hausomera - kde bylo ctr napr. 300% 
apod. - to již pry bylo opraveno s poslední aktualizací. Dále mi chybí 
trošku lepší ochrana proti clickfrauds. A poslední věc - nikde jsem 
nenašel jak definovat atribut alt u banneru. Nadefinovat title jde, ale 
alt nikoliv. Za alt se vloží automaticky text z titlu.

T.D.

Jiří Laburda napsal(a):
> Dobrý den, a jaké chyby OpenAds obsahuje? Používám ho na projektech, 
> kde jsou miliony zobrazení měsíčně a nikdo z klientů si nestěžoval.
>
> J. Laburda
>
Received on 03. 02. 2007, 12:49 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 03. 02. 2007, 12:49 CET