Například, pokud se smažou bannery, smažou se rovněž i statistiky těchto banneru - což by nemělo být, je pak nutné vytvářet nové sestavy s novými bannery. Mám klienta, který mění celkem často bannery a jsem tak donucen neustále tvořit nové sestavy - kvůli toho aby se nesmazaly statistiky. Dále při vložení banneru jako html kód - dělá problém s diakritikou v anchor textu - na webu se jeví vše ok, ale v rekl. systému je problém s kodováním - dělá to jen někde. Potom si taky vzpomínám, že se vytvářely jakoby takové vedlejší statistiky - hausomera - kde bylo ctr napr. 300% apod. - to již pry bylo opraveno s poslední aktualizací. Dále mi chybí trošku lepší ochrana proti clickfrauds. A poslední věc - nikde jsem nenašel jak definovat atribut alt u banneru. Nadefinovat title jde, ale alt nikoliv. Za alt se vloží automaticky text z titlu. T.D. Jiří Laburda napsal(a): > Dobrý den, a jaké chyby OpenAds obsahuje? Používám ho na projektech, > kde jsou miliony zobrazení měsíčně a nikdo z klientů si nestěžoval. > > J. Laburda >Received on 03. 02. 2007, 12:49 CET
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 03. 02. 2007, 12:49 CET