Re: výrazný nárůst Adwords v uplynulém měsíci

From: Tomas Kapler <kapler (zavinac)>
Date: 29. 11. 2006, 09:34 CET
1. Zmenilo se CTR?
u Hledání v podstatě ne, u contentu výrazně klesla, protože 10×
vzrostl počet zobrazení a jen asi 2× počet kliků

2. Mate zaple zobrazovani reklam i na partnerskych strankach?
(Adsense)?
content = adsense, takže ano. Ale mám to zapnuto již půl roku bez
výrazných výkyvů

3. Zmenila se prumerna pozice inzeratu?
ne výrazně (z 2.5 na 2.4)

4. Nezmenilo se nastaveni zobrazovani reklam dle jazyka/zeme puvodu? U
jedne kampane se mi z neznameho duvodu nekolikrat preplo.
ne

5. Jakou miru click frauds jste mel do ted?
nevím, běží to již pár let a žádné problémy jsem nezaznamenal

6. Jedna se o par slov, nebo o celou kampan (sestavu)?
u contentu těžko říct, protože tam se to nedělí podle slov, ale
neprojevilo se to ve všech reklamách v dané kampani. U Hledání se to
týkalo tak  20 nejčastějších frází

co se týká toho navrcholu - ta žlutooranžová čára udává data z
minulého měsíce - jak vidíte, víceméně kopíruje tento měsíc a tento
měsíc tam ani není nějaká špička. Přitom by měl být do neděle nárůst z
nějakých 2900 na 4150 přístupů.

Tomáš K.

On 11/29/06, Jan Menšík <konference@mensik.cz> wrote:
> > mám dotaz - v uplynulém měsíci mi výrazně narostl počet hledání i
> > počet prokliků u jedné kampaně - třeba u nárůstu Hledání je to u
> > většiny slov v řádu 50% a více, třeba u jednoho slova impressions z
> > 8198 na 13150, nárůst kliků z 277 na 458 (a to jsou data jen do
> > předvčerejška), u contentového hledání je to ještě enormější - až 900%
> > nárůst impressions - třeba u jedné reklamy z 1550 impressions na 12688
> > impressions, nárůst kliků pak opět o nějakých 50 a více procent.
>
> > Protože se nijak nezvětšila návštěvnost serveru
> > (http://navrcholu.cz/Statistika/85127/2006/11/) odhaduji, že to bude
> > click fraud.
>
> > Je to dost slušný problém, protože z ničeho nic poskočily náklady o
> > 50% a než se to vyřeší, tak jsme kampaň stopli. Optimalizovat ji už
> > moc nemůžu - všechny kw jsou na minimu, platím v průměru 0.1$, CTR
> > někde mezi 2 a 8 procenty.
>
> > Setkal jste se s tím také někdo v poslední době, napadá vás nějaký jiný důvod?
>
>
> 1. Zmenilo se CTR?
>
> 2. Mate zaple zobrazovani reklam i na partnerskych strankach?
> (Adsense)?
>
> 3. Zmenila se prumerna pozice inzeratu?
>
> 4. Nezmenilo se nastaveni zobrazovani reklam dle jazyka/zeme puvodu? U
> jedne kampane se mi z neznameho duvodu nekolikrat preplo.
>
> 5. Jakou miru click frauds jste mel do ted?
>
> 6. Jedna se o par slov, nebo o celou kampan (sestavu)?
>
> Ve statistikach navrcholu nic nevidim, jsou tam jen data za listopad.
>
>
> --
> S pozdravem,
>  Jan Menšík
>
>
> ---------------------------------------------------[ reklama ]-------
> SKOLENI SEO PRO WEBDESIGNERY (2.950 Kc bez DPH, Brno, 18. 12. 2006)
> Naucte se optimalizovat webove stranky pro vyhledavace na celodennim
> skoleni SEO vedenem Martinem Koptou.
> http://www.dobryweb.cz/skoleni-seo/?ad=rek
> ---------------------------------------------------------------------
> --
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
>
Received on Wed, 29 Nov 2006 09:34:28 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 29. 11. 2006, 09:34 CET