Sklik.cz - vice inzerentu na jedno URL (domenu)

From: Jan Menšík <konference (zavinac)>
Date: 23. 11. 2006, 14:16 CET
Byl jsem spravci Skliku upozornen, ze me reklamy jsou duplicitni
(stejne cilove URL) jako reklamy jineho inzerenta a ze jeden z nas
musi reklamy vypnout, nebo budou zablokovany obe konta.

V pravidlech inzernce pres system Sklik.cz
(https://www.sklik.cz/napoveda/pravidla-pro-inzeraty) v casti venovane
Cilovemu URL je odstavec:

"Reklamní kampan v Systému Sklik muže zakládat pouze provozovatel
stránky, na kterou inzerát cílí, nebo jím poverená osoba. Zakládání
reklamních kampaní Skliku bez souhlasu, resp. bez vedomí provozovatele
cílové stránky je neprípustné."

Predpokladam ze varovani vychazi prave ze zmineneho odstavce.
Pominuli jeho rozporuplnost (v prvni vete pouze poverena osoba, v
druhe vete staci vedomi provozovatele stranek), mate predstavu proc
tato podminka existuje?

Je mozne ze tim chtel Sklik, respektive Seznam, zamezit poskozovani 3.
subjektu formou obdoby Google bomby, ale soucasne tim i odstrihnul
vsechny affiliate programy.

Nekomu muze pripadat vydelavani pomoci metody "GoogleCash" na hrane,
ale pokud s tim provozovatel cilovych stranek souhlasi, proc to
zakazovat?

Sklik na tom videla (vyssi celkova utracena castka), navstevnik na tom
videla (diky aukci se mu zobrazi nejrelevatnejsi a nejlepsi inzeraty)
a provozovatel cilovych stranek take videla. A samozrejme affiliate
partner videla. Tudiz win win win win.

Myslite ze ma cenu zkouset tlacit na Seznam, aby toto pravidlo
upravil, ci alepson vyjasnil? Ostatni PPC systemy to preci umoznuji...

-- 
S pozdravem,
 Jan Menšík
Received on Thu, 23 Nov 2006 14:16:57 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 23. 11. 2006, 14:17 CET