Byl jsem spravci Skliku upozornen, ze me reklamy jsou duplicitni (stejne cilove URL) jako reklamy jineho inzerenta a ze jeden z nas musi reklamy vypnout, nebo budou zablokovany obe konta. V pravidlech inzernce pres system Sklik.cz (https://www.sklik.cz/napoveda/pravidla-pro-inzeraty) v casti venovane Cilovemu URL je odstavec: "Reklamní kampan v Systému Sklik muže zakládat pouze provozovatel stránky, na kterou inzerát cílí, nebo jím poverená osoba. Zakládání reklamních kampaní Skliku bez souhlasu, resp. bez vedomí provozovatele cílové stránky je neprípustné." Predpokladam ze varovani vychazi prave ze zmineneho odstavce. Pominuli jeho rozporuplnost (v prvni vete pouze poverena osoba, v druhe vete staci vedomi provozovatele stranek), mate predstavu proc tato podminka existuje? Je mozne ze tim chtel Sklik, respektive Seznam, zamezit poskozovani 3. subjektu formou obdoby Google bomby, ale soucasne tim i odstrihnul vsechny affiliate programy. Nekomu muze pripadat vydelavani pomoci metody "GoogleCash" na hrane, ale pokud s tim provozovatel cilovych stranek souhlasi, proc to zakazovat? Sklik na tom videla (vyssi celkova utracena castka), navstevnik na tom videla (diky aukci se mu zobrazi nejrelevatnejsi a nejlepsi inzeraty) a provozovatel cilovych stranek take videla. A samozrejme affiliate partner videla. Tudiz win win win win. Myslite ze ma cenu zkouset tlacit na Seznam, aby toto pravidlo upravil, ci alepson vyjasnil? Ostatni PPC systemy to preci umoznuji... -- S pozdravem, Jan MenšíkReceived on Thu, 23 Nov 2006 14:16:57 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 23. 11. 2006, 14:17 CET