kilijan@centrum.cz, Wednesday, August 9, 2006 6:21:40 PM napsal(a): > na svem "mikrowebu" mam adSense. > Posledni tyden: > zobrazeni 1236 > prokliky 138 > CTR 11,7procenta > eCPM 6,04 > vydelek: USD 7,47 > Neni to malo? Je to málo. > Na keywordscountry.com jsem nasel, ze muj keyword ma byt pres > dolar... Jak ale víte, co je váš keyword? Obávám se, že si klíčová slova tak snadno vybírat nemůžete. Jsou sice mistři, kteří dokážou zacílit na nejdražší slova, ale to už chce hodně znalostí a zkušeností. > kde je problem? Google vaše stránky vyhodnotil jako relevantní pro levnější slova nebo se vám tam dostávají inzeráty z výborně optimalizovaných kampaní (mimořádně vysoké CTR by tomu napovídalo), ve kterých jsou i drahá slova levná, nebo má prvních x inzerentů vypnuté cílení na obsah (dost pravděpodobné), takže se vám tam zobrazují levnější inzeráty z konce fronty. Teoreticky je i možné, že vás Google podezírá z nějakých triků, protože CTR 11,7 % u obsahu jsem v AdWords v životě neviděl. Normální je tak 20krát menší. Zdraví, Marek ProkopReceived on Wed, 9 Aug 2006 19:04:41 +0200
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 09. 08. 2006, 19:04 CEST