JP> Jsem presvedcen, ze to nemusi byt jednoznacne spatne reseni. V nasem pripade JP> odchazi okolo 99,5% navstevniku aniz by nakoupili, takze jim radeji umoznim JP> odejit ke konkurenci pres PPC, nez pres Seznam. V tom pripade si myslim, ze by bylo na miste nezamyslet se nad klikaci reklamou nebo nad tim, kudy ze sveho webu posilat navstevniky pryc, ale nad tim, proc odchazi 99.5 % navstevniku bez nakupu, jak je na svem webu udrzet delsi dobu (ci dele se budou na webu pohybovat, tim snadneji se na ne da ruznymi zpusoby pusobit) a predevsim jak to cislo zmensit a promenit tedy NAVSTEVNIKY na ZAKAZNIKY... Usnadnovat lidem odchod do konkurencniho obchodu je sice slechetne gesto, ale ja mel dojem, ze vasim zajmem je prodavani zbozi ve VASEM obchode, ne u sousedu... Zkratka se mi zda, ze momentalne resite to, zda pri vyjezdu ze supermarketu jsou spravne umisteny billboardy konkurence, misto toho, abyste serval prodavacku, ze se tvari na zakazniky kysele a kazi tim ksefty... -- Miroslav Hlavicka AKA Scalex mailto:scalex@scalex.cz icq: 29794363 skype: scalex1974Received on Thu, 15 Jun 2006 15:07:53 +0200
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 15. 06. 2006, 15:07 CEST