Re: Limit kampaně u Google AdWords

From: Petra Větrovská <petra.vetrovska (zavinac)>
Date: 11. 05. 2006, 17:38 CEST
Matej Kloubek napsal(a):
>> Vést kampaně pro více klientů v rámci jednoho účtu je velmi
>> nerozumné.
> 
> Proč je to nerozumné? Jsou v tom opravdu nějaké podstatné nevýhody?

Ano, například to, že klient si nemusí chtít nechat spravovat kampaň 
donekonečna. V takovém případě nejenže bude muset celou kampaň 
nastavovat znovu, ale především přijde o veškerou historii klíčových 
slov - vybudované skóre kvality, u větších kampaní se to může i dost 
prodražit.

Samozřejmě je taky lepší, když klient má možnost do kampaně kdykoliv 
nahlédnout - v případě jednoho účtu pro všechny klienty přístup nemá a 
je odkázaný na informace, které mu poskytne ten, kdo mu účet spravuje. 
Další věc je pak nutnost všechny klienty přefakturovávat, v případě 
vlastního účtu můžou jít peníze přímo z karty klienta.

A určitě je to přehlednější, jeden klient nemusí mít třeba deset kampaní 
a pak aby se v tom čert vyznal.

Výhod vlastních účtů pro jednotlivé klienty je opravdu požehnaně.

-- 
Petra
Received on Thu, 11 May 2006 17:38:44 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 11. 05. 2006, 17:38 CEST