Matej Kloubek napsal(a): >> Vést kampaně pro více klientů v rámci jednoho účtu je velmi >> nerozumné. > > Proč je to nerozumné? Jsou v tom opravdu nějaké podstatné nevýhody? Ano, například to, že klient si nemusí chtít nechat spravovat kampaň donekonečna. V takovém případě nejenže bude muset celou kampaň nastavovat znovu, ale především přijde o veškerou historii klíčových slov - vybudované skóre kvality, u větších kampaní se to může i dost prodražit. Samozřejmě je taky lepší, když klient má možnost do kampaně kdykoliv nahlédnout - v případě jednoho účtu pro všechny klienty přístup nemá a je odkázaný na informace, které mu poskytne ten, kdo mu účet spravuje. Další věc je pak nutnost všechny klienty přefakturovávat, v případě vlastního účtu můžou jít peníze přímo z karty klienta. A určitě je to přehlednější, jeden klient nemusí mít třeba deset kampaní a pak aby se v tom čert vyznal. Výhod vlastních účtů pro jednotlivé klienty je opravdu požehnaně. -- PetraReceived on Thu, 11 May 2006 17:38:44 +0200
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 11. 05. 2006, 17:38 CEST