Re: bbKontext, AdContext, Potenza

From: Marek Prokop <mprokop (zavinac)>
Date: 09. 05. 2006, 12:51 CEST
Dobrý den,

uvedenou studii jsem si prošel a musím říci, že mne příjemně
překvapila přehlednou grafickou úpravou, konkrétními fakty a
stručností. S obsahem a zejména závěrem je to už ale trochu
horší.

Jádro problému je už u cílů kampaně, které jsou s výjimkou citací
v médiích definovány tak, že se obtížně měří, a ve studii také
jejich splnění nijak zdokumentováno není. Dovolím si proto
předpokládat, že hlavní dva cíle v podstatě splněny nebyly.

Vedlejší a jediný snadno měřitelný cíl -- citace v médiích --
zřejmě splněn byl, avšak jak vyplývá z článků uvedených ve
studii, pozornost nevzbudil ani tak cílový web, jak spíše samotná
reklamní kampaň, a to především její část vázaná na jméno
premiéra jako klíčové slovo.

Suma sumárum, kampaň zřejmě docela dobře napomohla k popularizaci
kontextových reklamních systémů a jejich použití v politické
reklamě, ale to je asi tak všechno.

Nebo se mýlím?

Hezký den,

Marek Prokop

Milan Beneda | BenedaGroup.com, Thursday, May 4, 2006 11:06:23 AM napsal(a):

> Dobry den,

> osobni zkusenosti se systemy vyjma Potenzy mam. Pokud si chcete
> udelat predstavu, jak ktery zmineny system asi funguje muzete
> se podivat na pripadovou studii, kterou jsme zpracovali ke
> kampani VolebniFakta.cz
> http://www.benedagroup.com/case-study/volebni-fakta/case_study_VolebniFakta2
> 006.pdf
Received on Tue, 9 May 2006 12:51:51 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 09. 05. 2006, 12:51 CEST