Dobry den, presouvam svuj dotaz z konference SEO, kde byl OT. > IMHO byste měl začít průzkumem cílové skupiny a v prvé řadě se > ujistit, zda vůbec existuje. docela by mne zajimalo jak se da takovy pruzkum provest. Narazil jsem na to uz nekolikrat. Napriklad, jakym zpusobem muzeme zjistit kolik lidi v CR ma zajem o nakup vyrobku X na internetu? Existuje na to nejaka metodika? Z meho laickeho pohledu se da udelat hruby odhad prave ze statistik vyhledavacu. Bylo by fajn vedet realni cisla, kolik se vyrobku X prodalo na ceskem internetu, ale nevim jestli se daji sehnat a jak. Doporucil by mi nekdo jine nastroje prip. metodiky? ---------------------------- V konferenci SEO jsem dostal par odpovedi, ktere ve mne vyvolavaji dalsi otazky a tak mozna mi tady nekdo poradi 1. 'obratit se na renomovanou agenturu' nejsem si jist zda se mi to vyplati z pohledu ceny a presnosti vysledku. Ma nekdo dobre zkusenosti s nejakou takovou agenturou? 2. 'umistit dotaznik na web pro cilovou skupinu' tady za prve je sporne kdo je ta cilova skupina, a za druhe nechapu jak muzu takovym dotaznikem zjistit rozsah trhu. NishkamReceived on Tue, 03 Jan 2006 14:23:45 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 03. 01. 2006, 14:20 CET