Re: reklama pro vylucne cesky projekt

From: Pavel Kodýtek <reklama-seo (zavinac)>
Date: 18. 04. 2005, 23:52 CEST
Zdravím,

18. dubna 2005, 23:17:14, Vladimir Matejicek napsal(a):
VM> zajimalo by mne jake by bylo nejrozumnejsi rozprostreni financnich
VM> prostredku urcenych na online reklamu pro novy, vyhradne cesky
VM> projekt.
   Ono  lze  těžko takto polemizovat, pokud se neví bližší info, co to
   vlastně  za  projekt  je.  Jsou  různé  možnosti, jak proinvestovat
   peníze  za reklamu, ale je nasnadě, že některé možnosti jsou horší,
   některé lepší.


VM> Predpokladejme, ze webova prezentace teprve vznikne, tedy uz pri jeji
VM> stavbe bude zohledneno SEO - alespon ty jeho casti, ktere jsou
VM> zjistitelne v bezne dostupnych zdrojich.
   SEO  "svépomocí"  bych  se asi nepokoušel dělat. Ono je fakt docela
   kumšt   dostat   stránky   na   přední   místa,  pokud  je  vysoká
   konkurenčnost. Vezmu-li v úvahu (teď jako že seo neumím jo?:-)), že
   budu  shánět  dostupné  informace  a budu věnovat velký čas a úsilí
   tomu,  abych stránky připravil v pohodě, tak mi jednoduchou matikou
   vyjde,  že  je lepší si SEO konzultanta zaplatit. Ono, když si dáte
   trochu  málo práce a poohlédnete se po skutečných SEO konzultantech
   -  tedy  ne  těch,  kteří  vám  nabídnou jako reference výsledky na
   jejich  vlastní  stránky  s  konkurenčnosti  50.000 výsledků, tak v
   podstatě   ušetříte.   Není   problém  dostat  pro  schopného  SEO
   konzultanta  stránky  po  spuštění  na  přední  místa, a vás to při
   nových stránkách nemusí přijít ani tak moc draze.

   Po  čase,  až zjistíte, že vaše implementace SEO se nezadařila tak,
   jak   jste   si  představoval,  stejně  se  po  SEO  konzultantovi
   poohlédnete.  Bude  vás  to  ovšem s největší pravděpodobností stát
   víc,  než  když  mu  to  svěříte  od začátku. Může se sice stát, že
   budete  v  tak  málo  konkurenční  oblasti, že se i se svými zásahy
   dostanete  na  přední  místa,  ale každej slušnej SEO konzultant, v
   případě,  že  se  pohybujete  na  málo  konkurenčním prostředí, vám
   nebude počítat horentní sumy.

VM> Taky by mozna stalo za to zauvazovat zda nesverit kampan nekomu
VM> zodborniku, ale nejsem si jist, zda cena za jejich nasazeni nebude
VM> prilis vysoka, resp. jestli se "vyplati" - porad mam na mysli to, ze
VM> se jedna o kulturni projekt jehoz soucasti neni zadna forma primeho
VM> prodeje, ale presto by snahou melo byt ziskat co nejvice aktivnich
VM> navstevniku (rekneme ze by se melo v jistem slova smyslu jednat o
VM> jisty druh komunitniho webu, ovsem urceneho siroke verejnosti - tedy
VM> aktivni navstevnik je clovek, ktery se zucastnuje deni na webu a vraci
VM> se na nej). Mohl bych vas pozadat o vase zkusenosti a o radu?
   Úmyslně  jsem  vynechal část o reklamních systémech, nepoužívám je,
   neboť  mí  klienti  mají  vetšinou  tak  vysokou  návštěvnost,  že
   nestíhají  plnit  poptávku. Prostě opravdu záleží na přesném určení
   konkrétních   cílových  skupin,  konkrétního  zaměření,  konkrétní
   poptávky na trhu. Pokud nebude poptávka, tak vám ani silná reklamní
   kampaň moc nepomůže. Bez přesnějšího  zadání  se vám dá dost těžko
   poradit...

   Pokud  byste  nechtěl pouštět přesnější info na veřejnost, a přesto
   byste to chtěl trochu prodiskutovat, tak na soukromém mailu...


-- 
Pavel Kodýtek
ICQ: 30759319
http://www.webdesign.paysoft.cz/ Webdesign...
http://www.tojeono.cz/?dn=115 Webhosting pro SEO ...
Received on Mon, 18 Apr 2005 23:52:47 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 18. 04. 2005, 23:52 CEST