DD, Martin Kopta wrote: > ---> Bonjour, >> naopak, jednou se nam osvedcil banner "sikovne" vkomponovany do >> stranky, tak ze vlastne ani moc nevypadal jako reklama, spis jako >> dalsi funkce > > > to se ale docela blizite tehle formulaci: > > § 2 > > (1) Zakazuje se > > d) reklama skrytá. Takovou reklamou se pro účely tohoto zákona > rozumí reklama, u níž je obtížné rozlišit, že se jedná o reklamu, > zejména proto, že není jako reklama označena, > > Tuhle formulaci najdete v soucasne dobe platnem zneni zakona o regulaci > reklamy (40/1995 ve zneni novely 138/2002). presne tak, skrytá reklama, ucel obcas sveti prostredky Pokud stejny banner pobezi na vice serverech a nebude to 100% kopie designu (tj. vcetne drobnych grafickych nesrovnalosti, ktere ale bezny wohnout prehledne) a prislusne upravim i cilovy mikrosite, jsem jako autor nebo zadavatel IMHO z obliga. Proto pisu "zakomponovat sikovne" a "moc nevypadal jako reklama" a nikoli "nesmi byt poznat, ze je to reklama". Odskace si to pripadne provozovatel serveru - oznaceni reklamniho prostoru a odfiltrovani podobnych praktik je spis jeho problem. Navic, skrytá reklama je trochu jako pornografie, definovana pomoci znamého výroku "kdyz ji uvidim, tak ji poznam". Jestli povazujete tenhle paragraf za realne vynutitelny i v praxi, mate sanci to zkusit - lezi mi na stole pekny priklad reklamy, ktera podle meho nazoru znaky pojmu "skrytá reklama" splnuje merou vrchovatou. Konkretne v časopise Patriot 3/2005, str 11 - autobazar AAA Auto Praha (http://www.aaaauto.cz). Cili v pripade uspechu medialni vehlas zajisten ;) (snad je to ke stazeni i na http://www.patriot-web.cz, jinak muzu poslat nascanovane na soukr. mail) s pozdravem Tomas Lebr http://www.volny.cz/tomlebrReceived on Sat, 05 Mar 2005 04:53:20 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 05. 03. 2005, 04:53 CET