Re: vhodne barvy pro bannery

From: Tomas Lebr <really (zavinac)>
Date: 05. 03. 2005, 04:53 CET
DD,

Martin Kopta wrote:
> ---> Bonjour,
>> naopak, jednou se nam osvedcil banner "sikovne" vkomponovany do 
>> stranky, tak ze vlastne ani moc nevypadal jako reklama, spis jako 
>> dalsi funkce 
> 
> 
> to se ale docela blizite tehle formulaci:
> 
>   § 2
> 
>     (1) Zakazuje se
> 
>       d) reklama skrytá. Takovou reklamou se pro účely tohoto zákona
>       rozumí reklama, u níž je obtížné rozlišit, že se jedná o reklamu,
>       zejména proto, že není jako reklama označena,
> 
> Tuhle formulaci najdete v soucasne dobe platnem zneni zakona o regulaci
> reklamy (40/1995 ve zneni novely 138/2002).

presne tak, skrytá reklama, ucel obcas sveti prostredky

Pokud stejny banner pobezi na vice serverech a nebude to 100% kopie 
designu (tj. vcetne drobnych grafickych nesrovnalosti, ktere ale bezny 
wohnout prehledne) a prislusne upravim i cilovy mikrosite, jsem jako 
autor nebo zadavatel IMHO z obliga. Proto pisu "zakomponovat sikovne" a 
"moc nevypadal jako reklama" a nikoli "nesmi byt poznat, ze je to reklama".

Odskace si to pripadne provozovatel serveru - oznaceni reklamniho 
prostoru a odfiltrovani podobnych praktik je spis jeho problem.

Navic, skrytá reklama je trochu jako pornografie, definovana pomoci 
znamého výroku "kdyz ji uvidim, tak ji poznam".

Jestli povazujete tenhle paragraf za realne vynutitelny i v praxi, mate 
sanci to zkusit - lezi mi na stole pekny priklad reklamy, ktera podle 
meho nazoru znaky pojmu "skrytá reklama" splnuje merou vrchovatou.

Konkretne v časopise Patriot 3/2005, str 11 - autobazar AAA Auto Praha 
(http://www.aaaauto.cz). Cili v pripade uspechu medialni vehlas zajisten 
;) (snad je to ke stazeni i na http://www.patriot-web.cz, jinak muzu 
poslat nascanovane na soukr. mail)

s pozdravem

Tomas Lebr
http://www.volny.cz/tomlebr
Received on Sat, 05 Mar 2005 04:53:20 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 05. 03. 2005, 04:53 CET