Re: Konverzni pomer

From: <Daniel.Peder (zavinac) Infoset.cz>
Date: 04. 01. 2005, 01:36 CET
On Tue, 4 Jan 2005 01:11:02 +0100, Marek Prokop <mprokop@prokopsw.cz> wrote:
> Conversion tracking AdWords pocita unikatni navstevniky, nikoli akce.
> Takze 3 objednavky od dvou unikatnich navstevniku ze sta kliku (tady
> jim to hapruje, protoze za zaklad berou kliky misto UIV) predstavuji
> konverzni pomer 2 %.

ale pozor! to jsou opravdu JEN unikatni NAVSTEVNICI -- a to jeste
"UNIKATNI" pouze v uvozovkach -- a nikoliv unikatni ZAKAZNICI.

Google je trackuje na zaklade cookies, takze jejich unikatnost
dosahuje pouze k hranicim vyprseni nasazeneho cookie. Pokud jsou
transakcni, vyprsi se zavrenim browseru. Pokud jsou persistentni,
vydrzi "NEJAKOU DOBU" ale potom sbohem a satecek.

Takze, clovek, ktery vam dnes udelal konverzi v AdWords vam ji za X
dni udela zase. A nemyslim ze by jim az tak moc haprovalo. Ja to
povazuji za spravny model.

Samozrejme zvlastni pripad jsou ty 2% prirazena 3 nakupum 2 zakazniku
ze 100. To je ale dano prave tim, ze Google neni schopen nijak
eliminovat situaci, kdy navstevnik prijde na "konverzni stranku" a
nekolikrat klikne na REFRESH -- to by pak konverze mohla prekracovat
100% a tomu se Google musi vyhnout.

Jeden z tech dvou zakazniku dle vaseho prikladu totiz musel provest 2
nakupy behem jedne "SESSION" (tj. aniz by mu vyprselo cookie) a proto
je vicemene spravne povazovat tyto dva nakupy za jedinou konverzi.
Jako kdyz nakoupite, zaplatite a pak si vzpomenete, ze jste jeste na
neco zapomnel, tak se otocite na podpatku jdete znovu do prodejny.
Jsou to sice dva nakupy, ale zaroven je to jen jeden nakup ;-))

-- 
Daniel.Peder (zavinac) Infoset.cz | http://www.Infoset.cz | +420 775973337
Received on Tue, 4 Jan 2005 01:36:03 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 04. 01. 2005, 01:36 CET