RE: Konverzni pomer

From: Milan Jakel <jakel-list (zavinac)>
Date: 01. 01. 2005, 21:44 CET
uvazujme konverzi navstevnik -> splni obchodni cil.

navstevniky ziskavame pomoci SEM (at jiz SEO nebo PPC).

obchodni cil muze byt nakup (typicky e-shop), nebo registrace newsletteru
(typicky pro content publishery) nebo cokoli jineho.

konverze (kolik procent ze ziskanych navstevniku splni obch. cil) se da pro
ucely vasi kalkulace uvazovat tak 1 az 10 procent.

Hezky Novy rok

Milan Jakel


> Dobry den,
> existuje nejaka prumerna hodnota konverzniho pomeru, kterou 
> lze brat jako zaklad pro predbezne kalkulace? Muze nekdo 
> alespon naznacit, jakych hodnot je mozne dosahovat vhodne 
> cilenou reklamou?
> Dekuji
> 
> Petr Novak
> 
> ----------------------------------------------------------- 
> reklama -----
> Neni jediny prohlizec: http://www.slunecnice.cz/product/Mozilla1x/
> --------------------------------------------------------------
> -----------
> 
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
> http://reklama.nawebu.cz/
> 
Received on Sat, 1 Jan 2005 21:44:22 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 01. 01. 2005, 21:44 CET