uvazujme konverzi navstevnik -> splni obchodni cil. navstevniky ziskavame pomoci SEM (at jiz SEO nebo PPC). obchodni cil muze byt nakup (typicky e-shop), nebo registrace newsletteru (typicky pro content publishery) nebo cokoli jineho. konverze (kolik procent ze ziskanych navstevniku splni obch. cil) se da pro ucely vasi kalkulace uvazovat tak 1 az 10 procent. Hezky Novy rok Milan Jakel > Dobry den, > existuje nejaka prumerna hodnota konverzniho pomeru, kterou > lze brat jako zaklad pro predbezne kalkulace? Muze nekdo > alespon naznacit, jakych hodnot je mozne dosahovat vhodne > cilenou reklamou? > Dekuji > > Petr Novak > > ----------------------------------------------------------- > reklama ----- > Neni jediny prohlizec: http://www.slunecnice.cz/product/Mozilla1x/ > -------------------------------------------------------------- > ----------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > http://reklama.nawebu.cz/ >Received on Sat, 1 Jan 2005 21:44:22 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 01. 01. 2005, 21:44 CET