K tomuto se pripojim, na jednom serveru mam prumernou klikanost 3% (neni to preklep, opravdu jsou ty plochy velice atraktivni), ale klikanost kampani na ten samy web v BillBoardu jen tak tak dosahuje 0,3%, coz je znatelny rozdil. Takze vymenny pomer je v konecnem dusledku 1:10. Ing. Jan Burda napsal(a): > Dobry den, > > nejsem si jisty kolik lidi jeste tuto konferenci odebira, protoze jsem > z ni hodne dlouhou dobu nedostal zadny prispevek. > Zajimal by me Vas nazor na vymenne systemy reklamy. Ja jsem do teto > doby pouzival Billboard a Newlinx. Oba mi prestavaji > vyhovovat, protoze Billboard atraktivni plochy prodava a na nase > kredity zustavaji neshlednute pozice nekde dole na seznamkach a chatech, > s odklikovosti 0,05 %. To by nebylo vse, doslo to tak daleko, ze > jakekoliv cileni se miji ucinkem, ledaze byste cilili na seznamky a > chaty, > pak byste byli stoprocentne uspesni. Jine cileni nefunguje, struktura > zobrazovani je stejna. > Na newlinxu je zase tak malo ploch, ze je problem uplatnit sve > nasporene kredity. > Budu vdecny, pokud se podelite o sve zkusenosti, nebo mi ukazete > nejake lepsi vymenne systemy. > > Diky, s pozdravem > Jan Burda > -- Marek Soldát http://ozivote.cz/ - ètení pro lidi 21. stoletíReceived on Fri, 15 Oct 2004 15:14:17 +0200
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 15. 10. 2004, 15:14 CEST