Re: vyznam vymenne reklamy

From: Marek Soldát <k-marek (zavinac)>
Date: 15. 10. 2004, 15:14 CEST
K tomuto se pripojim, na jednom serveru mam prumernou klikanost 3% (neni 
to preklep, opravdu jsou ty plochy velice atraktivni), ale klikanost 
kampani na ten samy web v BillBoardu jen tak tak dosahuje 0,3%, coz je 
znatelny rozdil. Takze vymenny pomer je v konecnem dusledku 1:10.

Ing. Jan Burda napsal(a):

> Dobry den,
>
> nejsem si jisty kolik lidi jeste tuto konferenci odebira, protoze jsem 
> z ni hodne dlouhou dobu nedostal zadny prispevek.
> Zajimal by me Vas nazor na vymenne systemy reklamy. Ja jsem do teto 
> doby pouzival Billboard a Newlinx. Oba mi prestavaji
> vyhovovat, protoze Billboard atraktivni plochy prodava a na nase 
> kredity zustavaji neshlednute pozice nekde dole na seznamkach a chatech,
> s odklikovosti 0,05 %. To by nebylo vse, doslo to tak daleko, ze 
> jakekoliv cileni se miji ucinkem, ledaze byste cilili na seznamky a 
> chaty,
> pak byste byli stoprocentne uspesni. Jine cileni nefunguje, struktura 
> zobrazovani je stejna.
> Na newlinxu je zase tak malo ploch, ze je problem uplatnit sve 
> nasporene kredity.
> Budu vdecny, pokud se podelite o sve zkusenosti, nebo mi ukazete 
> nejake lepsi vymenne systemy.
>
> Diky, s pozdravem
> Jan Burda
>


-- 
Marek Soldát
                         http://ozivote.cz/ - ètení pro lidi 21. století
Received on Fri, 15 Oct 2004 15:14:17 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 15. 10. 2004, 15:14 CEST