8% míra prokliku v emailu mi připadá jako obvyklý průměr. Schválně jsem si vyhledal výsledky posledního newsletteru, který jsme posílali pro www.luckyglass.cz a tam míra prokliku činila 28 % z celkového počtu 442 příjemců. Vysoký objem spamu samozřejmě úspěšnost opt-in emailů snižuje, ale asi se to dost liší podle oborů. Nabídku lustrů zřejmě spam filtry nezachytí -- ani ty automatické, ani ty mentální. Zdraví, Marek Prokop http://www.ProkopSw.cz The Alchemist, Wednesday, July 7, 2004 4:28:15 AM napsal(a): > Co říkáte na reklamní statistiky na > http://interval.cz/clanek.asp?article=3458 > Kde se mimo jiné hovoří o, cituji : > "Po přepočtení tržeb na množství odeslaných e-mailů se zjistilo, > že jedna odeslaná elektronická zpráva přinesla průměrný obrat ve > výši 23 centů" > (a míra prokliku v textu <b>8,4%</b> :o) > Nepřipadá Vám to v době miliard nevyžádaných reklamních a jiných > e-mailů příliš mnoho?Received on Wed, 7 Jul 2004 07:45:03 +0200
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 07. 07. 2004, 08:05 CEST