Cituji z emailu od konf@chalu.cz: > Cituji z emailu od "Daniel Peder [INFOSET.CZ]" <Daniel.Peder@infoset.cz>: > > > MAIL [12.02.2004 15:28] 'Robert Nemec <rob_list@robertnemec.com>': > > > > > co s ni mam udelat. V prvni chvili jsem totiz myslel, > > > ze mam zkust gestures (stisknout tlactko mysi a odtahnout > > > ruzek vpravo dolu). > > > > > > --- > > > > > > Pokud to nezvladame my, odbornici, co pak chudaci obycejni uzivatele?! > :-( > > > > prave ze "my odbornici" jsme uz prilis zatizeni tim co vime > > :) pochybuju ze obycejny uzivatel tusi ze by mel za ruzek tahat, > > myslim ze spousta lidi proste klikne > > Presne tak > Otevrel jsem si explorer a podival jsem se ( v mem prohlizeci se vubec > nezobrazuje, noflame plz), a kdyz jsem ji videl, jedine co me napadlo bylo na > ni > kliknout. > Naopak, kdyby nekdo ocekaval, ze za to mysitkem zatahnu, vubec by me to > nenapadlo :) > > Jirka Jo a jeste neco k te reklame, po peti nebo deseti minutach, jediny dojem na ktery si pamatuju je pocit ze bych si mel jit koupit nove auto - mozna se budu muset znovu podivat o co tam vlastne slo? ;-) JirkaReceived on Thu, 12 Feb 2004 15:56:19 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 12. 02. 2004, 15:56 CET