RN> NA ZNACKU! K cemu je reklama, kde si zapamatujete dej, kde jste z ni RN> nadseny, ale nevite, s jakym vyrobkem ji asociovat?! RN> Naopak se mi libi reklamy, ktere jsou totalne "nudne", obycejne, zadneho RN> Louskacka ani Lva neziskaji - ale prodavaji. Koneckoncu tohle rekl pan Ogilvy uz pred nejakymi 20-30 lety (ted nevim presne): "Reklamní agentury jsou plné lidí, které považují reklamu za formu avantgardního umění. Ti za celý život neprodali žádné zboží. Jejich nejvyšším cílem je získat cenu na reklamním festivalu v Cannes. Umluví své nešťastné klienty ke každoročnímu vydávání milionových částek, za které pak vystavují na odiv vlastní originalitu. O výrobky, na které údajně dělají reklamu, se nezajímají a nepředpokládají to ani u spotřebitelů. Proto o přednostech zboží neřeknou téměř nic." -- ScalexReceived on Thu, 12 Feb 2004 15:36:35 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 12. 02. 2004, 15:36 CET