Re[2]: dnesni seznam

From: Miroslav Hlavička - Scalex <scalex (zavinac)>
Date: 12. 02. 2004, 15:36 CET
RN> NA ZNACKU! K cemu je reklama, kde si zapamatujete dej, kde jste z ni
RN> nadseny, ale nevite, s jakym vyrobkem ji asociovat?!

RN> Naopak se mi libi reklamy, ktere jsou totalne "nudne", obycejne, zadneho
RN> Louskacka ani Lva neziskaji - ale prodavaji.

Koneckoncu tohle rekl pan Ogilvy uz pred nejakymi 20-30 lety (ted
nevim presne):

"Reklamní  agentury  jsou  plné  lidí, které považují reklamu za formu
avantgardního  umění.  Ti  za celý život neprodali žádné zboží. Jejich
nejvyšším cílem je získat cenu na reklamním festivalu v Cannes. Umluví
své  nešťastné klienty ke každoročnímu vydávání milionových částek, za
které  pak  vystavují na odiv vlastní originalitu. O výrobky, na které
údajně  dělají  reklamu,  se  nezajímají  a  nepředpokládají  to ani u
spotřebitelů. Proto o přednostech zboží neřeknou téměř nic."

-- 

   Scalex
Received on Thu, 12 Feb 2004 15:36:35 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 12. 02. 2004, 15:36 CET