Zdravim, neni tu nahodou nekdo z TELE2 ? - preposilam email od sveho znameho, (je to jen vytah textu), ktery jsem dostal jako odpoved, jelikoz ted delam jeden srovnavaci test a o nich vim, ze tele2 ve firme celkem pouzivaji (na mezinarodni a mezimeststke hovory) : ********* Nevim, jak maji udelany marketing, ale jelikoz vyuzivame jejich sluzeb, prislo nam jak postou tak emailem nabidka na koupi telefonu, ktery bude rovnou vytacet jejich predvolbu (tusim, ze tomu rikaji ihear, ci tak nejak). Jelikoz jsme ve firme zrovna nejaky tel potrebovali (a jejich sluzeb stejne vyuzivali - kdo by take chtel platit telecomu, ze? :-), tak jsme si jej objednali - na lince (objednavka byla podana 13.8. (!) nas ujistili, ze ho do 14 dnu budeme mit - cca 3 tydny jsme vydrzeli a pak opet zavolali - ujistili nas, ze ta objednavka tam je a ze to urcite vyridi, pak opet vzdy cca po tydnu ci 14 dnech dalsi telefonat a opet stejne ujisteni atd, atd, dnes probehl telefonat posledni, kdy nas nejaky clovek (ktery nam nebyl schopen rici sve jmeno!) ujistil, ze tam maji nejen nasi puvodni objednavku (z 13.8.), ale i dalsi urgence a objednavky z dalsich terminu (pry to teda maji pekne v poradku zapsano :-) a ze to teda "preda rezervacnimu" na dotaz, zda tedy muzeme dostat nejake tel spojeni na rezervacni primo, rekl, ze to bohuzel nemuze, jen nam dal nejakou (POSTOVNI (!!) - proc u firmy, ktera ma jako jeden z hlavnich oboru cinosti i poskytovani internetu nejde dat emailovou adresu?, a u firmy, ktera se zivi telekomunikacemi nelze sdelit telefonni cislo?) = proste ubehly 2 mesice telefon nikde, dnes si jdu koupit do obchodu jiny a prestavame pouzivat tele2 sluzbu jako takovou.... (a kazdemu prestanu tuto firmu doporucovat)... ********* A nyni otazka do konference - ma smysl potom takova reklama, kde se nabizi neco, co bud neni na sklade (duvod nedoruceni mi neni znam, ale predpokladam, ze kdyz ma nekdo zaznamenano, ze klient "otravuje" asi tak po desate, tak si da zalazet aby objednavka byla opravdu vyrizena :-) - ja osobne bych to tak udelal), ci ho nejsou schopni vyexpedovat v pozadovanem terminu? Vyplati se to jako "image reklama" (jako zadavatel nepocitam s tim, ze si ho nedko objedna, ale delam reklamu kvuli tomu aby si nas vsimli? (tedy pokud pripustime, ze uz firma dopredu pocitala s tim, ze pripadne zajemce bude neustale odmitat ci posouvat doruceni dale). Muze byt takova reklama i nekdy prospesna (i zaporna reklama je reklama) nebo to je spise jen nezvladnuty marketing? Diky za nazory a postrehy :-) SuK
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 10. 10. 2003, 14:30 CEST