Vicemene totez bezelo o tyden drive na hlavni strance Atlasu, zaporne reakce useru minimalni (zaznamenali jsme jednu), CTR velke. IMHO jde o zajimavou reklamu a je jen na provozovateli toho ktereho serveru, jestli a za kolik povoli i netradicni veci (klepani prohlizecem atd.). Kodex nejake organizace, ve ktere v podstate nikdo dulezity z internetu neni, mi prijde ponekud irelevantni. BTW mirne podobna reklama na Wrigley Excite (take vyuzivala rozbijeci/klepaci efekt) ziskala i nejakou cenu - blize treba zde: http://sovavsiti.cz/weblog/2003/04/15.html Jirka Lahvicka, jirka@lahvicka.cz P.S. Vyse uvedene je pouze muj SOUKROMY nazor. -----Original Message----- From: Martin Kopta [mailto:martin.kopta@garcon.cz] Sent: Thursday, July 10, 2003 1:38 AM To: Reklama@Nawebu. Cz Subject: Porusuje Seznam Eticky kodex? ---> Dobry den, pripravuji pro DigiWeb clanek a rad bych znal nazory zdejsiho auditoria na aktualni reklamni format, ktery Seznam nasadil na domovske strance portalu pro AdrenalinDiesel.cz (Skoda Fabia RS). Reklama (ktera na monitoru s rozlisenim 1024/768 neni videt na prvni obrazovce) po nacteni stranky spusti zvuk motoru, prekryje stranku popraskanym sklem, rozklepe okno prohlizece a zobrazi "ilayer". Domnivam se, ze tenhle format porusuje Eticky kodex internetove reklamy, vydany UVDT/SVITem, v bodech III. Skryta reklama 1. a 2. a IV. Agresivni reklamni formaty. Seznam nedavno ukoncil clenstvi v UVDT/SVIT. Pokud budou prispevky zajimave, rad bych z nich pozdeji citoval. Pekny den Martin Kopta, DigiWeb.cz >> Cesta od Telecomu vede pres Tesco http://digiweb.cz/?p=i90000_d&a[id]=13072690 -- =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 10. 07. 2003, 09:08 CEST