Re: Reklama tabakovych vyrobku na Internetu

From: Jarek Jesenský - adresa pro konference (nokia@logo4u.cz)
Date: 04. 07. 2003, 23:24 CEST


Mimochodem, od te doby co jsme omezili vstup na www.Tobacco.cz vekem
poklesla nam navstevnost  z 85 tisic mesicne (brezen 2001) na soucasnych
7.000 mesicne, coz myslim jasne rika, kam vedou nase snahy. Informujem
radeji par tisic podnikatelu, nez desetitisice spotrebitelu, to at si delaji
vyrobci.

                      Jarek Jesenský

            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz




----- Original Message -----
From: "Ladislav Kyndl" <konference@bluemoon.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Friday, July 04, 2003 11:08 PM
Subject: Re: Reklama tabakovych vyrobku na Internetu


>
> Muj nazor je ten, ze se trosicku mylite s tim mediem. Internet neni
medium,
> internet je technicky prostredek, medium je az ten ktery zpravodajsky
> "server", osobni stranka, blog. Druhou veci je, jestli automaticky
formular
> je dostecnou zabranou proti vstupu tech nezletilych. Ale to uz nespada do
> teto konference.
>
> lk



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 04. 07. 2003, 23:24 CEST