[27.06.2003 13:18] 'pvales@hledat.cz <pvales@hledat.cz>' diskutoval takto: > Jak to chápete a nevíte jak se vlastně skládá cena ? Chápu to správně, že > vyšší cena za keyword posouvá reklamu nahoru nebo cena určuje jaksi > "hustotu" zobrazení neboli defacto kliknutí ? zajimavy problem i kdyz pro me zatim jen teoreticky. Pochopil jsem to jako licitaci o pozici... ...dokud jste jediny zajemce o nejake klicova slovo, muzete platit 0.01 USD za click a presto se bude zobrazovat jen vase reklama. Kdyz prijdou dalsi zajemci kteri daji vic, bude se zobrazovat reklam vic a ta vase jako posledni. Kdyz reklam bude vic (nez tusim 10) vase reklama se nebude zobrazovat, bude odsunuta na neviditelne misto. Muzete nabidnout vic nez vsichni ostatni, pak bude vase reklama na prvnim miste. Kdyz nabidnete jen vic nez nekteri, bude vase reklama pred temi, kteri nabidli mene. Je to vlastne cisty trzni princip vyjadrujici zajem inzerentu o dane klicove slovo - alespon tak jsem to chtel kdysi napsat ja --- no zatim na to nebyl cas... ;) -- Dan Peder ... muj nazor znas. Nez si pomyslis ze jsem blb, zkus pochopit jak jsem to myslel ... :) http://zzz.BeeReader.com ( hic sunt leones )
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 27. 06. 2003, 20:05 CEST