Daniel Peder [INFOSET.CZ] [SMTP:Daniel.Peder@infoset.cz] napsal: > Jestli Vam spravne rozumim, tak rikate > zakazat JAKYKOLIV EMAIL S OBCHODNI > NABIDKOU adresovany komukoliv kdo si tuto > nabidku nevyzadal? Nerozumite tomu spravne. Skodlivost spamu se projevuje mj. tim, ze podstatne ztezuje zcela *legitimni* obchodni pouziti emailu, a to jak pro adresnou, byt treba nevyzadanou korespondenci 1:1, tak pro hromadne rozesilani vyzadanych zprav. > A jestli ANO, pak bych se chtel zeptat, zda > a PROC byste takovy zakaz rozsiril nebo > nerozsiril na VSECHNY obchodni a reklamni > zpravy na svete. Tj. vcetne banneru, billboardu, > televiznich reklam, atd... Nevim, zda jeste chcete odpoved, kdyz uz jsem na prvni otazku odpovedel ne, nicmene odpovim :-) Nerozsiril bych zakaz emailoveho spamu na sireni reklamy jinymi prostredky. Duvod je velmi prosty -- ty ostatni formy reklamy, ktere uvadite, totiz neskodi. Reklama v televizi neohrozuje vysilani natolik, ze by se stalo nepouzitelnym. Billboardy obvykle neznemoznuji jizdu po silnici ci chuzi po chodniku. Je tomu tak mj. proto, ze jsou regulovane zakonem, ale asi by to fungovalo i bez nej, protoze provozovatel media to medium sam nezahubi. Jenze Internet zadneho provozovatele nema a bude-li objem spamu (dnes u je to tusim pres polovinu veskereho emailoveho provozu) stoupat stejnym tempem jako dosud, email v soucasne podobe za par let proste zanikne. Zdravi, Marek Prokop * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 25. 06. 2003, 17:48 CEST