RE: Re[4]: Hezka definice spamu :-] - Nebojte se

From: Marek Prokop (mprokop@prokopsw.cz)
Date: 25. 06. 2003, 17:43 CEST


Daniel Peder [INFOSET.CZ] [SMTP:Daniel.Peder@infoset.cz] napsal:

> Jestli Vam spravne rozumim, tak rikate
> zakazat JAKYKOLIV EMAIL S OBCHODNI
> NABIDKOU adresovany komukoliv kdo si tuto
> nabidku nevyzadal?

Nerozumite tomu spravne. Skodlivost spamu se projevuje mj. tim, 
ze podstatne ztezuje zcela *legitimni* obchodni pouziti emailu, 
a to jak pro adresnou, byt treba nevyzadanou korespondenci 1:1, 
tak pro hromadne rozesilani vyzadanych zprav.

> A jestli ANO, pak bych se chtel zeptat, zda
> a PROC byste takovy zakaz rozsiril nebo
> nerozsiril na VSECHNY obchodni a reklamni
> zpravy na svete. Tj. vcetne banneru, billboardu,
> televiznich reklam, atd...

Nevim, zda jeste chcete odpoved, kdyz uz jsem na prvni otazku 
odpovedel ne, nicmene odpovim :-) Nerozsiril bych zakaz 
emailoveho spamu na sireni reklamy jinymi prostredky. Duvod je 
velmi prosty -- ty ostatni formy reklamy, ktere uvadite, totiz 
neskodi. Reklama v televizi neohrozuje vysilani natolik, ze by 
se stalo nepouzitelnym. Billboardy obvykle neznemoznuji jizdu po 
silnici ci chuzi po chodniku. Je tomu tak mj. proto, ze jsou 
regulovane zakonem, ale asi by to fungovalo i bez nej, protoze 
provozovatel media to medium sam nezahubi.

Jenze Internet zadneho provozovatele nema a bude-li objem spamu 
(dnes u je to tusim pres polovinu veskereho emailoveho provozu) 
stoupat stejnym tempem jako dosud, email v soucasne podobe za 
par let proste zanikne.

Zdravi,

Marek Prokop
* Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 25. 06. 2003, 17:48 CEST