Re: Hezka definice spamu :-] - Nebojte se

From: Petr Valeš - Hledat.CZ (pvales@hledat.cz)
Date: 25. 06. 2003, 14:08 CEST


No podle mě jste si kromě elektronické a poštovní nabídky všechny ostatní
kanály předem odsouhlasil. Když zapínáte televizi, nepřímo souhlasíte s tím,
že na Vás bude poštět reklamu, to samé rádio a bannery, billboardy apod.

S pozdravem

Petr Valeš
www.hledat.cz - Katalog firem

----- Original Message -----
From: "Daniel Peder [INFOSET.CZ]" <Daniel.Peder@infoset.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Wednesday, June 25, 2003 2:19 PM
Subject: Re: Hezka definice spamu :-] - Nebojte se


> MAIL [25.06.2003 13:25] 'Kucera Miroslav <Miroslav.Kucera@idnes.cz>':
>
> >
> >
> > >>-----Original Message-----
> > >>From: Petr Valeš - Hledat.CZ [mailto:pvales@hledat.cz]
> >
> > >>
> > >>Ovšem obávám se, že je až příliš strikntí (opak současného
> > >>zákona o regulaci
> > >>reklamy, který vlastně nic neříká), protože pokud budu chtít
> > >>zaslat nabídku
> > >>ve svém oboru (např. pekař chce oslovit pekárny) nebude to v
> > >>principu možné.
> > >>Dle mého by se mělo najít něco mezi tím.
> >
> > Proc je prilis striktni? Ta nabidka s tim pekarem je obycejny SPAM
> > a je jedno, zdali je urcen pro stejnou oblast podnikani.
>
> protoze by se dal aplikovat i na ostatni media:
>
> vysilani televizni reklamy nebo zobrazeni banneru na webu.
>
> zda se to hodne pritazene za vlasy?
>
> zkuste to videt takhle:
>
> vseobecne internet, tj. www, e-mail, ftp, icq, a dalsi media televize,
> noviny, ulice, domovni postovni schranka, to vsechno jsou komunikacni
> media, jejichz prostrednictvim se ke me dostavaji zpravy - ja chci ale jen
ty
> o ktere mam zajem. Vsechny ostatni, tj. nevyzadane informace by se tedy
daly
> povazovat za spam!? bez ohledu na to, jakym mediem se ke me dostaly.
>
> kazda reklama totiz vytvari pridane naklady, ktere bych jinak nevydal
> a kazda reklama me muze obtezovat
>
> u nekterych se to da i pomerne presne specifikovat a vycislit
>
> - televize, radio:
> spotrebovana el. energie v dobe vysilani spotu
>
> - internet nejen e-mail, ale i www:
> poplatky za preneseny objem dat
>
> a dale zustavame ve sfere obtezovani a ztraty casu
>
> chodici reklama na staromaku (zakazano)
>
> vhazovani letaku do schranek (zakazano)
>
> vylepovani na sloupy a domy (zakazano)
>
> reklama v tzv. beznych mediich tv,radio,tisk (povoleno)
>
> ZAVER?
>
> protoze je tezke rozpoznat hranice vlivu
>
> - lobbing zajmovych skupin
> - populismus volenych zastupcu (poslanci)
> - tlaky verejnosti
>
> vetsina z nas zustane v pozici - receno slovy
> klasika:
> "... muzete dokonce i nesouhlasit, ale to
> je asi tak vse ci proti tomu muzete delat..."
>
> --
>
>  Daniel.Peder@Infoset.CZ
>
>  Professional Internet & Interactive Marketing Services
>
> ---
>  WWW .................... : http://www.Infoset.CZ
>  E-MAIL ................. : info@Infoset.CZ
>  MOBIL .................. : +420 602 316 685
>  TEL .................... : +420 220 397 284
>  FAX .................... : +420 220 397 272
>  ADRESA ................. : Infoset s.r.o, Veletrzni 24, Praha 7, 17000,
Czech Republic
> ---
>
>
> ----------------------------------------------------------- reklama -----
> Cesky Internet pod Lupou! http://www.lupa.cz
> -------------------------------------------------------------------------
>
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 25. 06. 2003, 14:07 CEST