No podle mě jste si kromě elektronické a poštovní nabídky všechny ostatní kanály předem odsouhlasil. Když zapínáte televizi, nepřímo souhlasíte s tím, že na Vás bude poštět reklamu, to samé rádio a bannery, billboardy apod. S pozdravem Petr Valeš www.hledat.cz - Katalog firem ----- Original Message ----- From: "Daniel Peder [INFOSET.CZ]" <Daniel.Peder@infoset.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Wednesday, June 25, 2003 2:19 PM Subject: Re: Hezka definice spamu :-] - Nebojte se > MAIL [25.06.2003 13:25] 'Kucera Miroslav <Miroslav.Kucera@idnes.cz>': > > > > > > > >>-----Original Message----- > > >>From: Petr Valeš - Hledat.CZ [mailto:pvales@hledat.cz] > > > > >> > > >>Ovšem obávám se, že je až příliš strikntí (opak současného > > >>zákona o regulaci > > >>reklamy, který vlastně nic neříká), protože pokud budu chtít > > >>zaslat nabídku > > >>ve svém oboru (např. pekař chce oslovit pekárny) nebude to v > > >>principu možné. > > >>Dle mého by se mělo najít něco mezi tím. > > > > Proc je prilis striktni? Ta nabidka s tim pekarem je obycejny SPAM > > a je jedno, zdali je urcen pro stejnou oblast podnikani. > > protoze by se dal aplikovat i na ostatni media: > > vysilani televizni reklamy nebo zobrazeni banneru na webu. > > zda se to hodne pritazene za vlasy? > > zkuste to videt takhle: > > vseobecne internet, tj. www, e-mail, ftp, icq, a dalsi media televize, > noviny, ulice, domovni postovni schranka, to vsechno jsou komunikacni > media, jejichz prostrednictvim se ke me dostavaji zpravy - ja chci ale jen ty > o ktere mam zajem. Vsechny ostatni, tj. nevyzadane informace by se tedy daly > povazovat za spam!? bez ohledu na to, jakym mediem se ke me dostaly. > > kazda reklama totiz vytvari pridane naklady, ktere bych jinak nevydal > a kazda reklama me muze obtezovat > > u nekterych se to da i pomerne presne specifikovat a vycislit > > - televize, radio: > spotrebovana el. energie v dobe vysilani spotu > > - internet nejen e-mail, ale i www: > poplatky za preneseny objem dat > > a dale zustavame ve sfere obtezovani a ztraty casu > > chodici reklama na staromaku (zakazano) > > vhazovani letaku do schranek (zakazano) > > vylepovani na sloupy a domy (zakazano) > > reklama v tzv. beznych mediich tv,radio,tisk (povoleno) > > ZAVER? > > protoze je tezke rozpoznat hranice vlivu > > - lobbing zajmovych skupin > - populismus volenych zastupcu (poslanci) > - tlaky verejnosti > > vetsina z nas zustane v pozici - receno slovy > klasika: > "... muzete dokonce i nesouhlasit, ale to > je asi tak vse ci proti tomu muzete delat..." > > -- > > Daniel.Peder@Infoset.CZ > > Professional Internet & Interactive Marketing Services > > --- > WWW .................... : http://www.Infoset.CZ > E-MAIL ................. : info@Infoset.CZ > MOBIL .................. : +420 602 316 685 > TEL .................... : +420 220 397 284 > FAX .................... : +420 220 397 272 > ADRESA ................. : Infoset s.r.o, Veletrzni 24, Praha 7, 17000, Czech Republic > --- > > > ----------------------------------------------------------- reklama ----- > Cesky Internet pod Lupou! http://www.lupa.cz > ------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ >
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 25. 06. 2003, 14:07 CEST