Jenze vy asi tezko oslovite takovym perzonifovanym emailem tisice lidi. Musite doplnit jmeno, firmu, co delat a rozesilat to po jednom emailu, konkretnimu cloveku a navic jenom tem, kde predpokkladate zajem. Proste, ta hranice mezi SPAMEM a NESPAMEM je velmi tenka. >>-----Original Message----- >>From: Petr Valeš - Hledat.CZ [mailto:pvales@hledat.cz] >>Sent: Wednesday, June 25, 2003 1:42 PM >>To: reklama@nawebu.cz >>Subject: Re: Hezka definice spamu :-] - Nebojte se >> >> >> >>Myslíte se tedy, že když oslovím tisíc lidí personifikovaným mailem s >>konkrétní nabídkou, že se nejedná o SPAM ? >> >>S pozdravem >> >>Petr Valeš >>www.hledat.cz - Katalog firem
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 25. 06. 2003, 13:46 CEST