Myslíte se tedy, že když oslovím tisíc lidí personifikovaným mailem s konkrétní nabídkou, že se nejedná o SPAM ? S pozdravem Petr Valeš www.hledat.cz - Katalog firem ----- Original Message ----- From: "Kucera Miroslav" <Miroslav.Kucera@idnes.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Wednesday, June 25, 2003 1:40 PM Subject: RE: Hezka definice spamu :-] - Nebojte se Ne. Problem je v tom, ze to prvni je osobny email, smerovany na kontrektniho cloveka, s konrketni nabidkou. To druhe ne. Je mi blbe rikat, ze zalezi na konkretni formulaci a provedeni emailu, ale prave tak se dneska rozlisuje SPAM od obycejneho emailu. >>-----Original Message----- >>From: Petr Valeš - Hledat.CZ [mailto:pvales@hledat.cz] >>Sent: Wednesday, June 25, 2003 1:37 PM >>To: reklama@nawebu.cz >>Subject: Re: Hezka definice spamu :-] - Nebojte se >> >> >> >>Teďka si mírně protiřečíte, protože podle mě je oboje to samé >>- pouze v >>prvním případě je to o krok delší. >> >>S pozdravem >> >>Petr Valeš >>www.hledat.cz - Katalog firem ----------------------------------------------------------- reklama ----- Linux - tajemstvi zbaveny. http://www.root.cz ------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 25. 06. 2003, 13:42 CEST