Re: Hezka definice spamu :-]

From: ysha (ysha@mail.cz)
Date: 25. 06. 2003, 11:22 CEST


Zdravim,

no on mozna bude problem v pomerne nejasne legislative.

Co neni zakazano, je dovoleno, a jednoznacna definice
emailoveho spamu (byt relativne jednoduse definovatelna)
tam chybi. Pak je prostor pro ruzne vyklady co
"obtezuje" a co je "vydaj".

Me osobne napr. vic obtezuje kdyz mi volaji
zmatene zenske do firmy a nabizeji "financni a ucetni
poradenstvi" - slusne ji odpalkovat zabere mnohem vic
casu nez smazat 5kb mail.

Je to mirne OT, ale podle me jedinym rozumnym resenim
je nejaky centralni registr tech, kteri si nepreji
obchodni nabidky dostavat (ekvivalent nalepky
na postovni schranky "reklamni letaky NE").

Pokud se tento napad ujme, tak se primlouvam i za centralni
registr tech co si nepreji byt telefonicky "spamovani" :)

ysha+


Wednesday, June 25, 2003, 11:00:07 AM, you wrote:

JR> Dobry den,

JR> prave jsem dostal hezky spam, ktery nabizel zarazeni do jakesi databaze firem, u nehoz me temer dojal dovetek s vycerpavajici definici spamu a obtezujici reklamy. Jen dodavam, ze moje adresa je
JR> skutecne "verejne" pristupna, nebot je uvedena na firemnim webu. Ale jak jinak mam svoji adresu zverejnit tak, aby ti, pro ktere je urcena, ji nasli, a ti, pro ktere urcena neni, ji nepouzili pro
JR> zaslani reklamy :-]? Dost reci, nasleduje kulturni vlozka.

JR> Jiri Rydl
JR> ALTAR interactive [www.altarinteractive.com]

JR> ....

JR> S přátelským pozdravem

JR> Novatec Marketing, s.r.o. 
JR> autorizovany distributor Albertina data s.r.o. 
JR> Absolonova 22, 624 00 Brno
JR> tel.: 603 410 777, fax: 541 222 678
JR> http://www.aaainfo.net/monitoring.tisku

JR> Vase e-mailova adresa byla vybrana z verejne dostupnych zdroju. 
JR> Aktualni  nabidku bychom Vam radi zasilali ctvrtletne.  Tento e-mail 
JR> není dle zákona c. 138/2002 Sb nevyzadana reklama (stanovisko 
JR> zainteresovaných stran k tomuto zakonu, potvrzené  písemně 
JR> Ministerstvem obchodu a průmyslu: Za reklamu, vedoucí k výdajům 
JR> adresáta se považuje zasílání nevyžádaných faxů, které spotřebovávají 
JR> faxový papír příjemce.  Za reklamu, vedoucí k výdajům adresáta se 
JR> považuje zasílání nevyžádaných E-mailů o velikosti přesahující při 
JR> načítání tarifikovatelnou jednotku, tedy zhruba 20, maximálně 100 kB. 
JR> Za obtěžující reklamu se považuje telefonování v nevhodnou dobu, tedy 
JR> zejména v noci a v neděli.) Přesto si Vas dovolujeme pozadat o 
JR> souhlas se zasílanim nasich aktualních e-mailovych nabidek. V pripade 
JR> Vaseho nesouhlasu vyjadrete tento fakt kliknutím na 
JR> mailto:storno@centrum.cz?subject=storno , vymazeme Vas z nasi 
JR> rozesilaci databaze.

JR> Dekujeme za vyrizeni. Tesime se na dalsi spolupraci s Vami.



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 25. 06. 2003, 11:23 CEST